jan kunst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms komt niet binnen van ICS mastercard creditcard

Ik zag in een eerdere topic dat de vraagsteller (miesj) meldde dat het opgelost was maar stond niet bij: HOE

6 Reacties 6
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen! @jan kunst 

Heel irritant dat je geen smsjes kunt ontvangen! Heb je het volgende al geprobeerd? 

 

- Toestel uit en aan gedaan en dan nog een keer aanvragen

- Simkaart er even uithalen en opnieuw erin doen 

- Het kan zijn dat er een blokkade staat op bepaalde diensten, check dat via My Vodafone, http://www.payinfo.nl/ of controleer de instellingen van je telefoon! 

 

En nog even de vraag, kan je wel van andere nummers smsjes ontvangen? Ik ben benieuwd! 

jan kunst
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Carolien. Dat heb ik inderdaad gedaan maar geen succes.

Bij vodafone is er nu een case aangemaakt.

SMS van anderen over de gehele wereld komen wel normaal binnen.

Tis merkwaardig:  Ik heb PRECIES de zelfde A53 Samsung als mijn vrouw met precies een "zelfde" nummer en precies even oud. Alle instellingen onderling vergeleken en hetzelfde. Op dat nr. komen ze wel binnen.

In een andere topics zie ik dat door de Moderator ook al bij verschillende abonnees hetzelfde probleem is behandeld en opgelost maar er staat niet mij Hoe Dan? Kun jij wellicht achterhalen?

Groet Jan

Oo

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 12Oplossingen
  • 2Likes

Hi @jan kunst en top dat er een case aangemaakt is! Wachten we die voor nu even af.

 

In het verleden is het opgelost via een case, we zijn daarmee gelukkig al aan het goede adres.

jan kunst
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van vodaphone: sim in andere telefoon en daarin doetie het wel.

Ik ga langs winkel om te onderzoeken wat er in mijn toestel anders staat.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 29Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen @jan kunst

Ai, balen dat het probleem ogenschijnlijk in je toestel zit. Ik hoop dat ze in de winkel het probleem snel hebben gevonden. 

jan kunst
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoop ik ook. Mijn vrouw precies dezelfde phone en precies even oud en precies hetzelfde abonnement. Groet Jan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic