1
Vraag
2
Reacties
boeytje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

like wize

ik wilde meedoen met de inruildeal van de Flip6 100 euro extra voor je oude toestel. 17 september heeft likewize mijn toestel ontvangen maar nog geen geld ontvangen. Na 4x mijn track en trace code te hebben gegeven, nu voor de 5e keer gebeld waar mijn vergoeding blijft. Geeft het nog wat tijd was het antwoord. Zeer ontevreden over de klantenservice van Likewize. 

Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1180Likes

Bedankt @boeytje! Ik heb alle informatie verzameld en doorgezet naar mijn contactpersoon binnen LikeWize. Zodra ik nieuws heb, dan hoor jij uiteraard weer van mij 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @boeytje, goedemorgen!

Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van deze inruildeal! Het aanvragen van een promocode, aanmelden van jouw oude toestel en het versturen is allemaal afgerond. Nu is het alleen nog afwachten op de uitbetaling van LikeWize. Wanneer er een inruildeal is dan kan het tot 10 werkdagen (na ontvangst toestel) duren voordat het toestel is geïnspecteerd en uitbetaling volgt. Dit i.v.m. drukte. Ik wil je dan in dit geval ook nog even vragen om af te wachten tot volgende week. Mocht je eind volgende week nog niets hebben ontvangen, dan ontvang ik graag van jou de Track&Trace + registratienummer van LikeWize en zet ik dit door naar mijn contactpersoon binnen LikeWize. 

boeytje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel, ik wacht af!

boeytje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag Cecilia, 

Heb nog steeds niets ontvangen van LikeWize. 
hierbij het de gevraagde track & trace en ordernummer:
3SLFVZ0928455355 en ordernummer 6399955. 

Ik hoor graag van je! Bedankt alvast

 

met vriendelijke groet,

Shelly Boeijmeer

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @boeytje 

Ik laat dit dan graag verder voor je uitzoeken. Wil je mij nog een foto van het verzendbewijs toesturen + een foto van de track&trace van Post NL? 

boeytje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
 
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1180Likes

Bedankt @boeytje! Ik heb alle informatie verzameld en doorgezet naar mijn contactpersoon binnen LikeWize. Zodra ik nieuws heb, dan hoor jij uiteraard weer van mij 🙂

boeytje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor je hulp! Als het goed is krijgen we binnen 14 dagen het geld gestort!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1086Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @boeytje 
Je was mij al voor, haha! Ik had bericht ontvangen dat het toestel op 4 oktober is geïnspecteerd en uitbetaling volgt. Dit kan maximaal 14 dagen duren, maar uit eerdere ervaringen op de Community is dit vaak sneller. 

In ieder geval geen dank. Ik ben blij dat we dit zo samen hebben kunnen oplossen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic