1
Vraag
2
Reageer en help mee
C.K.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 5G

Goedemorgen,

Sinds een paar weken (komt ongeveer overeen met het verlengen van mijn abonnement, weet niet of er een verband kan zijn) werkt 5G niet. Behalve thuis op de Wifi is er geen sprake van datatransfer. De melding is steeds dat er geen verbinding met het internet is. Verder, als ik buitenshuis verbinding probeer te maken met een WiFi-netwerk maakt de telefoon (een IPhone 15  Pro) wel verbinding met het netwerk maar verschijnt het wifiteken niet bovenin beeld en is er ook geen datatransfer. 

Veel heb ik al geprobeerd. Ik heb de telefoon geupdate, uitgezet en weer aan en zelfs alle verbindingen gewist en herstelt. Ook heb ik de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Ik heb contact gehad met de Apple helpdesk. Zij komen er niet uit en verwijzen naar de provider. Wat te doen?

Met vriendelijke groet,

Kees de Vries 

3 Reacties 3
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 36Posts
  • 12Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen! @C.K. 

Hmm heel vreemd dat je geen netwerk hebt! Ik ben even gaan kijken maar er lijkt nog een order open te staan dus dit kan zeker met de verlenging te maken hebben.

Wil je ons even bellen? We hebben een speciale afdeling die over de status van bestellingen gaa: 0800-0560.
Zij weten precies hoe of wat en kunnen je gelijk helpen! Laat je ons weten hoe het gegaan is? Succes! 

C.K.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

Ik ben gistermiddag naar de Ziggo?Vodafone winkel gegaan in Apeldoorn. Daar heeft een medewerker gekeken naar de instellingen. Daar stond niets fout. Toen heeft hij de SIM-kaart van mijn telefoon gedaan en toen werkte alles naar behoren. Het lag dus niet aan Vodafone. Vanochtend weer met de Apple servicelijn gesproken en die boden aan mijn toestel te bekijken waarvoor ik hem 5 tot 7 dagen kwijt zou zijn. Dat is niet fijn. Toen heb ik als probeersel de VPN-app (van AVG) verwijderd. Die gebruik ik toch nooit. En .... taaraa alles deed het weer. Opmerkelijk dat ik 3 professionele helpdeskmedewerkers heb gesproken die deze mogelijke oplossing niet hebben genoemd. En fin, eind goed al goed. Dank voor het meedenken!  

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

Fijn om te lezen dat alles weer werkt @C.K.! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic