1
Vraag
2
Reageer en help mee
Heuveilander

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zendmast Vilt maakt fluittoon bij windkracht 4 a 5 en richting zuidwest

Beste Vodafone,

U heeft enkele weken geleden hier in Vilt een zendmast van 40 meter geplaatst.

Hoge masten vangen veel wind... En produceren een doordringende fluittoon.

Dit al bij ongeveer windkracht 4 a 5 uit de richting zuid-west, wat hier de heersende windrichting is.

Ik hoor van meerdere buurtbewoners al dat ze hier ook last van hebben.

Kunt u dit verhelpen?

Wellicht is het hetzelfde als in Uitgeest, de koelribben...

https://www.uitgeestonline.nl/uitgeest/gekmakende-fluittoon-in-zendmast-opgelost-4232/

Bij voorbaat dank voor uw spoedige opvolging 

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3205Likes

Oh jee, dat is best vervelend, zo'n fluittoon. Heb je als eens geprobeerd terug te fluiten? 😂🤣😉 - Sorry, ik mag hier eigenlijk geen grapje over maken want het lijkt me erg genoeg. Kan me er niets bij voorstellen, het zal zeker verschrikkelijk zijn. Maar gelukkig heb je zelf al een tip mee gezonden, daar kan Vodafone waarschijnlijk wel iets mee. Moeten ze ook de Sint maar even vragen of die nog jute zakken over heeft om bij jullie dit probleem ook op te lossen.

Je klacht is al in de goede richting. Iemand van Vodafone zal je bericht oppakken en deze doorsturen naar de juiste afdeling en dan is het afwachten wat die je terug schrijft. Heb nog even geduld, zodra iemand van Vodafone je bericht heeft gelezen dan zal die reageren. Anders gelijk even vragen aan Vodafone of ze in de tussentijd oordoppen hebben 😲. Succes en ik hoop dat het allemaal goed komt. 

Heuveilander
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je reactie, Energieboy, als ik een fluitconcert wilde was ik wel naast een voetbalstadion gaan wonen i.p.v. mijn hutje op (waar vroeger) de hei (was) 😜

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Goedemiddag @Heuveilander

Welkom op de Vodafone community! 

Het lijkt mij er onprettig wanneer je zo'n last hebt van het gefluit. Ik begreep dat er al wel wat aan gedaan was, maar het probleem speelt nog steeds? Dit willen we graag onder de aandacht brengen. Zou je in je profiel je gegevens zoals postcode en huisnummer en 06 nummer kunnen plaatsen? Dan zet ik hier het een en ander in werking. 

Heuveilander
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Er is nog niets aan gedaan want dit is sinds de plaatsing enkele weken terug de eerste dag met windkracht boven 3.

Of ze moeten wel heel snel zijn, dat sluit ik niet uit, ivm werk zit ik er niet bovenop.

Ik heb mijn gegevens ingevuld, de zendmast staat naast de **adresgegevens verwijderd door moderator**

Bedankt voor je snelle actie, @Roland 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 61Posts
  • 19Oplossingen
  • 11Likes

Hi! @Heuveilander 

Dankjewel voor de gegevens. Ik heb er een melding van gemaakt en hoop dat ze er snel bij gaan kijken. 
Ik heb trouwens even de adresgegevens weggehaald, het is en blijft een online platform natuurlijk. Ik heb ze hier intern genoteerd.

Zodra we meer weten, hoor je het! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic