Skoyuncu85

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone app inloggen werkt niet

Ik heb sinds gisteren een probleem met de Vodafone app. Ik krijg een foutmelding wanneer ik probeer in te loggen. Er wordt gezegd er is iets misgegaan probeer het alsjeblieft opnieuw. 

Ben het nu onderhand echt zat want ik moet vanwege bepaalde problemen die ik heb perse inloggen op de Vodafone app maar dat kan dus niet.

 

De problemen waren tevens ook aanwezig bij de ziggo app maar deze werkt weer naar behoren. Alleen dus de Vodafone app werkt niet meer, erg vervelend.

 

weet iemand hoe ik de app werkend kan krijgen en/of wat er aan de hand is,,,,,,,,,,,,,,,, zucht

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Skoyuncu85, welkom hier.

Wat onhandig dat de My Vodafone App bij jou niet werkt. Helaas kan ik het probleem zelf niet reproduceren, aangezien ik zonder problemen kan inloggen met mijn account in mijn My Vodafone App. Er lijkt bij jou dus iets anders aan de hand te zijn. Als je wel kan inloggen in My Vodafone in de browser, dan wil ik je aanraden om te controleren of je toestel beschikt over de meest recente software update en de My Vodafone app eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Speelt het probleem dan nog? Dan het advies om even te bellen of te chatten met onze klantenservice. Zij kunnen dan een ticket aanmaken voor onze technische dienst om dit verder te onderzoeken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic