1
Vraag
2
Reageer en help mee
HulkindaMaking

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vodafone OneNumber misleidende reclame

Goedemorgen, 

 

Als jullie al reclame gaan maken voor OneNumber, vermeld dan duidelijk voor Apple Watch in plaats van "smartwatch".

 

Apple watch is zeker niet de enige en zolang  de overige smartwatches niet ondersteund worden is het best raar en ook vervelende clickbait.

 

"OneNumber voor Apple watch beschikbaar"

"Altijd bereikbaar ook zonder je iPhone in buurt"

 

Dat zou wat netter, zijn dan ons blij maken met een XXXX mus.

 

En opschieten met ondersteuning voor alle smartwatches, als jullie het in de buurlanden wel kunnen en jullie concurrenten het zelfs in Nederland, zou een bedrijf als Vodafone het toch zeker wel moeten kunnen regelen?

 

Ik ben echt al eeuwen klant bij jullie, maar krijg het gevoel, hoe groter jullie worden hoe minder jullie je interesseren voor de "kleine man" die ook nog eens "trouw" aan jullie zijn.

 

8 Reacties 8
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Welkom op de Klant Helpt Klant Community van Vodafone.

 

Op de webpagina van One Number staat keurig dat je bereikbaar bent zonder je toestel op zak en hoe het is beschreven. 

Zie ook hier Vodafone OneNumber 

 

Op deze pagina vind je de Apple Smart Watches die dit ondersteunen Smartwatches met OneNumber 

 

Mocht dit antwoord je niet helpen komt er binnen een aantal dagen een Community Moderator om je te helpen via dit topic, of neem zelf even contact op met de klantenservice van Vodafone

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Het gaat er niet om dat er keurig op de Vodafone OneNumber staat welke toestellen je kan gebruiken, en welke horloges. Ik begrijp best dat mensen met een Android horloge ook graag gebruik willen maken met deze dienst. Het is soms erg lastig om te achterhalen of het nu om een Apple Horloge gaat of om Android. Doorverwijzen naar de klantenservice heeft geen zin want daar krijgt de klant ook te horen dat het nog niet werkt bij een Android toestel (overbodige doorverwijzing).

@HulkindaMaking 
Weet dat Apple Watch gebruikers hier bijna 2 jaar op hebben zitten wachten. Uiteraard heb jij daar niets aan maar dat geeft een beetje een indruk hoe lang die al hebben gewacht. Ik hoop echt dat ze sneller te werk gaat voor Android gebruikers en dat die ook alles kunnen doen wat ze er mee willen. Maar voor nu ben ik het eens dat het in de reclame best wel wat duidelijker gemaakt mag worden. Spijtig voor jou maar op dit moment is er nog geen ondersteuning. Oh ja, buurlanden kan je niet vergelijken met Nederland want ze hebben een heel ander netwerk systeem en Vodafone NL is niet hetzelfde als Vodafone DE of BE of FR of enz enz. Daar kunnen we ons, als klanten, niet naar kijken 😞 

Ik hoop echt dat het snel komt en wie weet helpt je topic hier aan mee 🙂 

rodeto

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik ben inmiddels helemaal klaar met Vodafone. Altijd maar roepen dat het komt maar uiteindelijk gebeurt er helemaal niks. Of het gaat niet goed. Bestaande klanten zijn al helemaal niet meer belangrijk. Die kun je gewoon laten bungelen en negeren volgens Vodafone.  Behalve als er betaald moet worden. Dan weten ze mij wel te vinden. 
Ik ben ondanks alle frustratie 24 jaar bij Vodafone geweest maar nu wacht ik het einde van het contract af en dan ga ik maar eens lekker verder kijken. 

 

Oskamkees

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelf ook op Vodafone overgestapt vanwege de Ziggo koppeling en Onenumber. Teleurstelling natuurlijk toen ik eigenlijk achteraf vernam dat dit alleen voor Apple was. Nu wordt het op de site iets beter aangegeven maar nog steeds te vaag. ONENUMBER voor Appel, koppel je Appelwatch met Onenumber zou de juiste vermelding zijn. Pas bij een tv commercial bekroop me weer dat nare gevoel dat ze dit toch wel bewust inzetten. Geen directe klachten over de kwaliteit van Vodafone maar zeker spijt dat ik van mijn oude provider weg ben gegaan. Deze ondersteunt namelijk wel Android smartwatch esim icm je bestaande bundel. 

Michaell.

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

volledig mee eens . Apple watch heeft blijkbaar de voorkeur. Terwijl samsung smartwatch als beste keuze wordt aangemerkt maar niet te gebruiken om te bellen zonder telefoon. Triest.

gmollema

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inderdaad belachelijk. Heb spijt van mijn 2 jaar verlenging. Je krijgt ook niet echt een antwoord van VF. Alles in de trant van "We zjn er mee bezig en zullen het bekend maken als het zover is¨. Nou, ik krijg e indruk dat bestaande klanten en met name Androiders het rambam kunnen krijgen. De huidige reclame op de radio vind ik ronduit klanten misleiden.. Klaar met deze provider. Dit was de laatste verlenging. Na zoveel jaar trouwe klant te zijn geweest....

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik kan me nog herinneren dat 2 jaar geleden mensen met een iPhone hetzelfde schreven als jij "Nou, ik krijg e indruk dat bestaande klanten en met name Androiders het rambam kunnen krijgen". Maar toen schreven ze niet Android maar iPhone gebruiker. Maar ik ben het helemaal met je eens hoor, het is erg vreemd om een nieuwe dienst uit te brengen en dat deze alleen voor 1 telefoon merk is. Ze hadden dan toch eigenlijk best wel gelijk Android mee kunnen nemen. Zeker nu Android de verkoopcijfers van Apple heeft ingehaald. Jammer genoeg is er nog geen mogelijkheid voor Android gebruikers en ik hoop voor iedereen dat het snel wel mogelijk is. 

Michaell.

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Volgens mij heeft Vodafone een contract met Apple. Alles draait om Apple. 

Vervolgens krijg je van medewerker antwoord dat je maar moet overstappen terwijl je nog contract hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic