1
Vraag
2
Reageer en help mee
Mjanne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Visual Voicemail in 2025?

Net overgestapt op Vodafone na 30 jaar KPN. Reden: Vodafone ondersteunt meer buitenlanden als zijnde EU. 

Zojuist de allergrootste domper ontdekt waar ik vooraf niet op gerekend had: Vodafone ondersteunt geen visual voicemail, en komt kennelijk uit het jaar kruik!!! Ik lees net op dit forum al dat er ieder jaar gevraagd wordt wanneer het nu eindelijk ondersteund gaat worden. Dus hierbij ook de vraag: komt visual voicemail beschikbaar in 2025? Zo nee dan wordt het met gierende banden terug naar KPN, op naar de volgende 30 jaar. Dit zou echt waardeloos van Vodafone zijn en niet met je tijd mee gaan. Zoals een ander ook aangaf in zijn topic, is visual voicemail de beste manier voor iPhonegebruikers om hun vm te managen.

3 Reacties 3
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 89Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes

Hey @Mjanne! Zo te lezen is dit een groot gemis voor je. Om eerlijk te zijn, vermoed ik dat dit ook niet meer terug gaat komen. Er is ook nog niets bekend in de wandelgangen hierover vanuit ons. 

Mjanne
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je snellel reactie Ryan. Wat is de reden dat VF dit niet ondersteunt?  Als zakelijke gebruiker (Red Pro Unlimited) vind ik het niet meer dan normaal dat ik op mijn eigen toestel, dus zonder in te hoeven bellen, op het moment dat mij uitkomt mijn VM kan beluisteren zonder dat deze binnen 24 uur verwijderd wordt. Een bericht heeft soms inhoud waar je niet gelijk op kan reageren en dat je later nogmaals wilt beluisteren. Ik vind dit eerlijk gezegd verre van professioneel en voor zakelijk gebruik volstrekt ongeschikt. 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 89Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes

@Mjanne Dat is niet bekend. Ik kan er ook niets over vinden. 
Sorry dat deze optie niet mogelijk is vanuit ons 😞 

Als je het abonnement wilt herzien, kan je het beste contact opnemen met Vodafone Zakelijk (1200). Wij handelen geen zakelijk af vanuit de Community.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic