Hallo,
Ik heb het inmiddels 5 keer telefonisch geprobeerd maar zonder enig gewenst resultaat, vandaar nu maar een bericht hier in de hoop dat er dan wel iets gaat gebeuren.
28 februari heb ik mijn nieuwe toestel (na verlenging) ontvangen waarbij ik een eSim had besteld.
Na het activeren van de eSim, of tenminste een poging daartoe, begon de ellende:
De activering ging op een onverklaarbare manier zo mis dat er een 06 nummer van een compleet ander bedrijf aan gekoppeld was. Nadat ik gebeld heb met de service desk is geprobeerd dat terug te draaien maar vanaf dat moment heb ik nog maar een half werkende gewone sim kaart.
Ik kan bellen en sms ontvangen, maar als iemand mij belt dan horen ze "Momenteel is dit nummer niet in gebruik". Daarnaast heb ik ook geen mobiele data meer. Ik ben nu dus al meer dan een week onbereikbaar voor klanten op mijn gewone nummer wat echt onacceptabel is.
Ik heb echt alles geprobeerd, ook de sim in een ander toestel, maar niets werkt en het resultaat is elke keer hetzelfde.
Als ik de servicedesk bel krijg ik te horen dat ze bij het casenummer (15307792) geen status update kunnen zien. En als ik vraag of ze dan niet met spoed met die afdeling kunnen bellen krijg ik te horen dat ze dat niet kunnen. Dat lijkt me heel vreemd voor een bedrijf wat iets doet met telecom als je het mij vraagt.
Ik hoop dat hier iemand me kan helpen!