Goedemiddag,
Sinds mijn overstap van Simyo naar Vodafone heb ik nauwelijks tot geen bereik met 4G wanneer ik buiten ben. Vaak ontvang ik slechts een āEā-verbinding. Ik heb een tweejarig abonnement afgesloten, maar zonder werkend 4G heb ik hier niets aan.
Ik heb al meerdere keren contact met jullie opgenomen, maar er wordt geen oplossing geboden. Dit heb ik inmiddels geprobeerd:
Overgestapt van een fysieke simkaart naar een e-sim ā geen effect.
Bezoek gebracht aan een Vodafone-winkel en een nieuwe simkaart ontvangen ā geen effect.
Mobiele netwerkinstellingen opnieuw ingesteld ā geen effect.
Telefoon opnieuw opgestart ā geen effect.
Kruistest uitgevoerd: mijn simkaart werkt op een andere telefoon, maar een KPN-simkaart werkt wƩl op mijn huidige telefoon.
Een collega van jullie heeft na mijn telefonische toelichting een supportticket ingediend, maar dit volledig verkeerd gedaan. Er is aangegeven dat ik niet kan bellen, terwijl dat niet het probleem is. Ik kan wƩl bellen, maar heb geen 4G. Dit heb ik telefonisch duidelijk benoemd. Na een week wachten kreeg ik een reactie waar ik niets mee kan.
Ik gebruik een iPhone 11 en heb alle mogelijke stappen ondernomen. Op dit moment heb ik simpelweg geen functionerend product. Ik wil nu een werkbare oplossing.