1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ben B

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red pro Unlimited

Ik heb mijn contract verkengd met precies het zelfde als welke ik ervoor had Red Pro Unlimited.

Ik heb nooit last gehad van 10GB per dag en dan daarna 2GB opwaarderen dit is nu al een paar keer gebeurd en vindt dat zeer vervelend.

Is het ook mogelijk om het te laten veranderen want ik vindt unlimited is geen 10GB per dag en ongelimiteerd opwaarderen.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12307Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Ben B 
Dit is een particulieren community, voor zakelijke vragen moet je contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Deze kan je bereiken via deze webpagina van Vodafone. Unlimited is nu eenmaal ingesteld op 10GB en kan je daarna verlengen met elke keer 2GB. Dit hebben ze gedaan om misbruik te voor komen, dat mensen echt ontzettend veel gaan gebruiken in 1x. Daarom is er gekozen voor een max aan GB en moet je daarna elke keer opwaarderen. Dat is bij de particulieren ook zo. 

Ben B
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je antwoord en uitleg. Ik had dit nl nooit eerder met hetzelfde contract.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic