Beste,
ik wil graag mijn accounts van My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen van elkaar. Ik vind het echt erg vervelend om de nieuwe app te gebruiken. Ook hoop ik dat Vofadone of Ziggo snel een andere manier gaat kiezen om in te loggen. Want soms komen de SMS berichten niet aan.
In deze topic https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Ont-koppelen-van-My-Vodafone-en-Mijn-Ziggo/ba-p/2... las ik dat de klanten een bericht moeten sturen naar jullie om de accounts te ontkoppelen. Maar ik lees ook lees frustraties van andere klanten over dit onderwerp.
Zelf vind ik het ontzetten vervelend als bedrijven een bepaalde dienst of functie uitrollen en je dit via de app met regelen (het samen koppelen van accounts), het ongedaan maken zoveel moeite moet kosten. Laat dit dan ook gemakkelijk via de app gebeuren.
Nogmaals, ik wil mijn accounts ontkoppelen. In het verleden met aparte accounts gebruikte ik de volgende gebruikersnaam (emailadres) voor:
Ik kan nu niet inloggen via de app, en dat maakt mij erg kwaad. Dus ik hoop dat de ontkoppeling zelf geregeld zal worden.
**mod edit: privégegevens verwijderd vanwege privacy**