1
Vraag
2
Reageer en help mee
romano_R

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen van accounts Ziggo en Vodafone

Beste,
ik wil graag mijn accounts van My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen van elkaar. Ik vind het echt erg vervelend om de nieuwe app te gebruiken. Ook hoop ik dat Vofadone of Ziggo snel een andere manier gaat kiezen om in te loggen. Want soms komen de SMS berichten niet aan.

In deze topic https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Ont-koppelen-van-My-Vodafone-en-Mijn-Ziggo/ba-p/2... las ik dat de klanten een bericht moeten sturen naar jullie om de accounts te ontkoppelen. Maar ik lees ook lees frustraties van andere klanten over dit onderwerp.

Zelf vind ik het ontzetten vervelend als bedrijven een bepaalde dienst of functie uitrollen en je dit via de app met regelen (het samen koppelen van accounts), het ongedaan maken zoveel moeite moet kosten. Laat dit dan ook gemakkelijk via de app gebeuren.

 

Nogmaals, ik wil mijn accounts ontkoppelen. In het verleden met aparte accounts gebruikte ik de volgende gebruikersnaam (emailadres) voor:

Ik kan nu niet inloggen via de app, en dat maakt mij erg kwaad. Dus ik hoop dat de ontkoppeling zelf geregeld zal worden.

**mod edit: privégegevens verwijderd vanwege privacy**

1 Reactie 1
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 98Posts
  • 16Oplossingen
  • 17Likes

Goedemorgen Marcelino, welkom op de Vodafone Community! 😄

Uiteraard willen we je niet boos maken. Ik zie dat je al een los Vodafone en los Ziggo account hebt. Bedoel je dat je zowel Ziggo als Vodafone onder hetzelfde inlog e-mailadres wil hebben?

Ik hoor het graag van je. 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic