1
Vraag
2
Reacties
mandydejong

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone & Ziggo

Hallo, ik zou graag mijn Vodafone en Ziggo account willen ontkoppelen. Kan iemand mij hiermee helpen aub?

 

Grt. Mandy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geen enkel probleem @mandydejong. Beter laat dan nooit, haha! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Dit betekent dat je je opnieuw kunt registeren voor Mijn Ziggo met het gewenste e-mailadres (in jouw situatie het e-mailadres van Joost). Zo kun je met jouw e-mailadres inloggen op My Vodafone en in de toekomst met het e-mailadres van Joost inloggen op Mijn Ziggo en heb je dus twee separate accounts. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mandydejong 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @mandydejong. Welkom hier!
Als je me de gevraagde informatie in een privébericht stuurt, ga ik voor je aan de slag. Ik hoor dan ook graag welk account je los wilt halen. Wil je de huidige inloggegevens voor MijnZiggo behouden, of voor MyVodafone? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mandydejong

Ik heb de gegevens van mijn collega @Lycke doorgekregen, maar heb nog wel een aanvullende vraag. Je geeft in jouw bericht twee e-mailadressen door, namelijk één hotmail e-mailadres op jouw naam en een e-mailadres op naam van Joost. Op dit laatste e-mailadres is geen account aangemaakt. Dit betekent dus dat er enkel een account is op naam van jouw e-mailadres en deze gebruik je voor het inloggen op zowel Vodafone als Ziggo. Wanneer we de accounts ontkoppelen (oftewel één van beide verwijderen) kun je voor één van beide omgevingen registeren met een ander e-mailadres (bij wijze van het e-mailadres van Joost). Welk account (Vodafone of Ziggo) wil je dat ik verwijder, zodat je je daar opnieuw voor kunt registeren?

mandydejong
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia 

sorry voor de late reactie. Het hotmail adres gebruik ik voor het inloggen voor MyVodafone etc. Joost gebruikt zijn email adres voor alle Ziggo (UPC) zaken, kan hij deze na ontkoppelen nog gewoon blijven gebruiken dan?

Als zijn upc mail/account gewoon actief blijft voor hem kun je die verwijderen van mijn account.

 

Grt. Mandy

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geen enkel probleem @mandydejong. Beter laat dan nooit, haha! Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account verwijderd. Dit betekent dat je je opnieuw kunt registeren voor Mijn Ziggo met het gewenste e-mailadres (in jouw situatie het e-mailadres van Joost). Zo kun je met jouw e-mailadres inloggen op My Vodafone en in de toekomst met het e-mailadres van Joost inloggen op Mijn Ziggo en heb je dus twee separate accounts. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic