1
Vraag
2
Reacties
JohnvdH

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ontbrekende functionaliteit en foutmeldingen in My Vodafone

Volgens mij is er een storing in de Vodaphone app, de dashboard functie bevat op dit moment geen info en ik word uitgelogd. Als ik het cache geheugen leeg of de app verwijder kan ik weer inloggen voor korte tijd want dan word ik weer uitgelogd.

IMG_1215.PNG

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi allemaal

Even een update vanaf deze kant. Er is afgelopen nacht een fix uitgerold en deze heeft het probleem met de functionaliteit en diverse foutmeldingen in My Vodafone opgelost! Het ticket is zojuist afgemeld nadat de oplossing is gevalideerd. Gelukkig zie ik hier ook al de positieve signalen terug. Heel fijn! Dank daarvoor 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Reacties
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @JohnvdH, welkom hier!

Je bent helaas niet de enige die tegen dit euvel aanloopt. Er zijn meerdere meldingen binnengekomen en er is voor het volgende issue dan ook een ticket gelogd bij onze technische dienst: ''Android en iOS gebruikers van de My Vodafone App ervaren ontbrekende functionaliteit en foutmeldingen. Bij het openen van het dashboard direct na inloggen, blijft het dashboard volledig leeg. Bij het openen van het producten dashboard, komt er een foutmelding naar voren die leest 'Oeps, dat ging niet goed...'.

Het probleem is in onderzoek, maak in de tussentijd gebruik van My Vodafone in de browser totdat dit probleem is opgelost. Ik houd het ticket hier in de gaten en zal het melden als er een update is.

11 Reacties 11
JohnvdH
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Net nog even getest, app verwijdert maar probleem blijft, deze melding komt in beeld. Inloggen op de website werkt wel perfect.

IMG_1216.jpeg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @JohnvdH, welkom hier!

Je bent helaas niet de enige die tegen dit euvel aanloopt. Er zijn meerdere meldingen binnengekomen en er is voor het volgende issue dan ook een ticket gelogd bij onze technische dienst: ''Android en iOS gebruikers van de My Vodafone App ervaren ontbrekende functionaliteit en foutmeldingen. Bij het openen van het dashboard direct na inloggen, blijft het dashboard volledig leeg. Bij het openen van het producten dashboard, komt er een foutmelding naar voren die leest 'Oeps, dat ging niet goed...'.

Het probleem is in onderzoek, maak in de tussentijd gebruik van My Vodafone in de browser totdat dit probleem is opgelost. Ik houd het ticket hier in de gaten en zal het melden als er een update is.

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

We wachten het rustig af Cecilia, ik heb trouwens een iPhone dus de inlog problemen zijn op beide systemen, werkse verders.

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Zie nu wel dat er voor veel mensen inlog problemen zijn ontstaan nadat er vorige week een update voor de app. is uitgekomen.

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Zojuist weer even getest maar de problemen zijn er nog steeds, hopelijk snel opgelost.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Er is helaas nog geen update in het ticket @JohnvdH. Wel heb ik je gegevens doorgezet t.b.v. het onderzoek. Hopelijk is het probleem snel opgelost en zoals aangegeven zal ik het delen als er nieuws is 🙂

Ruud Thelosen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik zou graag bericht krijgen wanneer dit probleem opgelost is. 
Dit probleem heb ik al sinds vorige week vrijdag. 

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Kreeg net dit bericht de via de App Store, we zullen zien.

IMG_1223.PNG

Ruud Thelosen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zojuist de app opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles weer zoals vanouds. Probleem is schijnbaar opgelost. 

JohnvdH
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

hier werkt alles ook weer normaal.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi allemaal

Even een update vanaf deze kant. Er is afgelopen nacht een fix uitgerold en deze heeft het probleem met de functionaliteit en diverse foutmeldingen in My Vodafone opgelost! Het ticket is zojuist afgemeld nadat de oplossing is gevalideerd. Gelukkig zie ik hier ook al de positieve signalen terug. Heel fijn! Dank daarvoor 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic