Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Volgens mij is er een storing in de Vodaphone app, de dashboard functie bevat op dit moment geen info en ik word uitgelogd. Als ik het cache geheugen leeg of de app verwijder kan ik weer inloggen voor korte tijd want dan word ik weer uitgelogd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi allemaal
Even een update vanaf deze kant. Er is afgelopen nacht een fix uitgerold en deze heeft het probleem met de functionaliteit en diverse foutmeldingen in My Vodafone opgelost! Het ticket is zojuist afgemeld nadat de oplossing is gevalideerd. Gelukkig zie ik hier ook al de positieve signalen terug. Heel fijn! Dank daarvoor 🙂
Hi @JohnvdH, welkom hier!
Je bent helaas niet de enige die tegen dit euvel aanloopt. Er zijn meerdere meldingen binnengekomen en er is voor het volgende issue dan ook een ticket gelogd bij onze technische dienst: ''Android en iOS gebruikers van de My Vodafone App ervaren ontbrekende functionaliteit en foutmeldingen. Bij het openen van het dashboard direct na inloggen, blijft het dashboard volledig leeg. Bij het openen van het producten dashboard, komt er een foutmelding naar voren die leest 'Oeps, dat ging niet goed...'.
Het probleem is in onderzoek, maak in de tussentijd gebruik van My Vodafone in de browser totdat dit probleem is opgelost. Ik houd het ticket hier in de gaten en zal het melden als er een update is.
Net nog even getest, app verwijdert maar probleem blijft, deze melding komt in beeld. Inloggen op de website werkt wel perfect.
Hi @JohnvdH, welkom hier!
Je bent helaas niet de enige die tegen dit euvel aanloopt. Er zijn meerdere meldingen binnengekomen en er is voor het volgende issue dan ook een ticket gelogd bij onze technische dienst: ''Android en iOS gebruikers van de My Vodafone App ervaren ontbrekende functionaliteit en foutmeldingen. Bij het openen van het dashboard direct na inloggen, blijft het dashboard volledig leeg. Bij het openen van het producten dashboard, komt er een foutmelding naar voren die leest 'Oeps, dat ging niet goed...'.
Het probleem is in onderzoek, maak in de tussentijd gebruik van My Vodafone in de browser totdat dit probleem is opgelost. Ik houd het ticket hier in de gaten en zal het melden als er een update is.
We wachten het rustig af Cecilia, ik heb trouwens een iPhone dus de inlog problemen zijn op beide systemen, werkse verders.
Zie nu wel dat er voor veel mensen inlog problemen zijn ontstaan nadat er vorige week een update voor de app. is uitgekomen.
Zojuist weer even getest maar de problemen zijn er nog steeds, hopelijk snel opgelost.
Er is helaas nog geen update in het ticket @JohnvdH. Wel heb ik je gegevens doorgezet t.b.v. het onderzoek. Hopelijk is het probleem snel opgelost en zoals aangegeven zal ik het delen als er nieuws is 🙂
Ook ik zou graag bericht krijgen wanneer dit probleem opgelost is.
Dit probleem heb ik al sinds vorige week vrijdag.
Kreeg net dit bericht de via de App Store, we zullen zien.
Zojuist de app opnieuw geïnstalleerd en nu werkt alles weer zoals vanouds. Probleem is schijnbaar opgelost.
hier werkt alles ook weer normaal.
Hi allemaal
Even een update vanaf deze kant. Er is afgelopen nacht een fix uitgerold en deze heeft het probleem met de functionaliteit en diverse foutmeldingen in My Vodafone opgelost! Het ticket is zojuist afgemeld nadat de oplossing is gevalideerd. Gelukkig zie ik hier ook al de positieve signalen terug. Heel fijn! Dank daarvoor 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...