1
Vraag
2
Reageer en help mee
sukru70

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over onprofessionele behandeling door Vodafone medewerker

Geachte heer/mevrouw,

 

Vandaag, op 10 oktober 2024 om 19:26, heb ik contact gehad met de klantenservice van Vodafone en gesproken met een medewerker genaamd Miranda. Wij maken gebruik van zowel Vodafone (voor vier mobiele nummers) als Ziggo (voor internet), en hebben altijd beide diensten via één app beheerd. Mijn broer had toegang tot deze app en beheerde het account.

 

Tijdens het gesprek met Miranda heb ik aangegeven dat ik zzp’er ben en onlangs mijn particuliere Ziggo-abonnement heb omgezet naar een zakelijk abonnement. Om deze reden wilde ik het beheer van de Ziggo-app van mijn broer naar mijn account laten overzetten. Helaas heeft Miranda, in plaats van dit verzoek correct af te handelen, zowel het Vodafone- als het Ziggo-account van mijn broer volledig verwijderd. Hierdoor zijn wij alle toegang en overzicht kwijtgeraakt.

 

Toen ik haar informeerde dat dit niet de bedoeling was en vroeg om de situatie terug te draaien, koos Miranda ervoor om de telefoon zonder waarschuwing op te hangen. Dit gedrag is niet alleen buitengewoon onprofessioneel, maar ook onacceptabel voor een bedrijf met de reputatie van Vodafone. Het heeft mijn vertrouwen in uw dienstverlening ernstig geschaad, vooral omdat ik slechts een dag eerder, op 9 oktober 2024, een contract voor drie jaar heb getekend.

 

Na dit incident hebben wij opnieuw contact opgenomen, dit keer met de zakelijke afdeling van Ziggo. Een collega daar heeft ons doorverbonden met Vodafone, waar we gelukkig goed geholpen zijn en de toegang tot de app hebben hersteld. Hoewel ik over het algemeen zeer tevreden ben met de diensten van zowel Vodafone als Ziggo, wil ik benadrukken dat medewerkers zoals Miranda de goede naam van uw organisatie schaden door onzorgvuldig en onbeleefd gedrag te vertonen.

 

Bij deze dien ik een formele klacht in over de handelswijze van Miranda en verzoek ik dat zij hierop wordt aangesproken. Ik wil graag een passende oplossing voor deze situatie, zodat ik met vertrouwen verder kan gaan met mijn contract.

 

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,
Sukru Aksay
SA FOR ICT

1 Reactie 1
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen @sukru70, welkom op de Vodafone community. 

Ik schrik behoorlijk van je bericht eerlijk gezegd. Je neemt met ons contact op omdat je vragen hebt en geholpen wilt worden, en dan is het zeker niet de bedoeling dat je op deze manier te woord wordt gestaan en zelfs de verbinding wordt verbroken. Ik wil graag kijken hoe de vork in de steel zit. Ik kon alleen geen gegevens vinden op het nummer wat je onder je persoonlijke profiel hebt geplaatst. Kun je eens checken of dit nummer wel correct is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic