Chanel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht ! - cashback

  •  klacht

In december 2021 een xiau mi 11t online gekocht met de cashback actie van 100 euro!

Vervolgens staat er online dat de cashback actie geldig is bij aankopen tussen 3/1/22 en 30/1/22 gelijk contact opgenomen met de klanten service en vervolgens tot twee keer aan toe bij beloftes door verbinden naar de juiste afdeling wordt na lang lang wachten de verbinding verbroken

Ik ben al zeker ruim 10 jaar klant bij Vodafone maar nu mij dit is overkomen en ik nog niet naar behoefte ben geholpen en de 100 euro zo weg is ... Is dit de laatste jaar dat ik lid ben van Vodafone

De oplossing

Ik wil graag mijn 100 euro cashback en dat men me goed helpt ! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Chanel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend wanneer dit gebeurd, zeker als je iets verwacht terug te krijgen. Als eerst, de actie voorwaarden van dit toestel kan je op deze pagina lezen. 

Daarnaast kan je lezen dat deze actie vanuit het toestel merk is en niet via Vodafone. Je moet je registeren op hun website en dan krijg je deze actie terug. Of deze actie ook al was in december, dat weet ik niet, dit staat niet online en het merk geeft aan dat deze actie in januari 2022 geldig is, niet in december.  

Zoals je kan lezen, deze promotie loopt t/m 30-1-2022 (aankoopdatum vermeld op het aankoopbewijs). Je kunt de korting claimen tot en met 15-02-2022. Of deze dus ook in december was, geen idee. Mocht je daar zeker van zijn, dien dan een klacht in op de website van Vodafone. De klachten afdeling zal dit voor je uitzoeken en dan krijg je van hun antwoord. Niemand anders kan je daarmee helpen, het moet echt via de klachten pagina van Vodafone

Maar heb je de aankoop gedaan en wil je nu ook deze cashback, maar geen recht omdat deze actie toen niet was, dan heb je natuurlijk pech, hoe vervelend het ook is. Maar je kan natuurlijk altijd een klacht indienen

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Chanel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend wanneer dit gebeurd, zeker als je iets verwacht terug te krijgen. Als eerst, de actie voorwaarden van dit toestel kan je op deze pagina lezen. 

Daarnaast kan je lezen dat deze actie vanuit het toestel merk is en niet via Vodafone. Je moet je registeren op hun website en dan krijg je deze actie terug. Of deze actie ook al was in december, dat weet ik niet, dit staat niet online en het merk geeft aan dat deze actie in januari 2022 geldig is, niet in december.  

Zoals je kan lezen, deze promotie loopt t/m 30-1-2022 (aankoopdatum vermeld op het aankoopbewijs). Je kunt de korting claimen tot en met 15-02-2022. Of deze dus ook in december was, geen idee. Mocht je daar zeker van zijn, dien dan een klacht in op de website van Vodafone. De klachten afdeling zal dit voor je uitzoeken en dan krijg je van hun antwoord. Niemand anders kan je daarmee helpen, het moet echt via de klachten pagina van Vodafone

Maar heb je de aankoop gedaan en wil je nu ook deze cashback, maar geen recht omdat deze actie toen niet was, dan heb je natuurlijk pech, hoe vervelend het ook is. Maar je kan natuurlijk altijd een klacht indienen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic