1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hans_1979

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen bij Ziggo en accounts samenvoegen werkt niet

Als ik inlog bij Ziggo word ik doorgeleid naar een pagina waar alleen mijn Vodafone abonnement zichtbaar is. Onder Ziggo zijn geen producten toegevoegd. Ik maak gebruik van internet en TV en wil daar aanpassingen doen. Het samenvoegen van accounts werkt echter niet. Mijn klantgegevens worden wel herkend maar bij het inloggen krijg ik de melding dat ik komende 15 minuten niet kan inloggen. Het opvragen/resetten van mijn wachtwoord werkt ook niet. Graag uw hulp om deze situatie op te lossen.

8 Reacties 8
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 14Likes

Goedemorgen @Hans_1979, welkom op de Vodafone Community! 🙂

Wel zo handig natuurlijk dat je ook al je Ziggo gegevens in kunt zien. Je Mijn Ziggo account was nog gekoppeld aan een oud account. Deze heb ik verwijderd, en je kun nu inloggen bij Ziggo met de gegevens die je ook bij Vodafone gebruikt. 🙂 Klik hier om in te loggen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Hans_1979
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Marco, bedankt voor je snelle reactie en hulp. Het koppelen is gelukt. Ik wil graag overstappen naar een Internet Only abonnement. Volgens de website kunnen bestaande klanten dat eenvoudig regelen via Mijn Ziggo. Daar zie ik echter alleen de mogelijkheid om binnen het bestaande abonnement een ander pakket te kiezen. Hoe kan ik overstappen ?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 73Posts
  • 20Oplossingen
  • 14Likes

Goedemorgen! @Hans_1979 

Wat fijn dat het koppelen gelukt is! Natuurlijk help ik je graag met het aanpassen van je abonnement. Omdat je naar Internet Only wil (ik ga er vanuit dat tv hier wordt opgezegd), kan dit niet via MijnZiggo en heb je onze hulp daarbij nodig. 

Wil jij je gegevens onder je profiel noteren? Dan kan ik je gegevens erbij pakken. 

Hans_1979
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Carlien bedankt voor je bericht, de gegevens zijn aangevuld. Het is inderdaad de bedoeling om tv en vast bellen op te zeggen. Internet thuis en Vodafone blijven hetzelfde. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 73Posts
  • 20Oplossingen
  • 14Likes

Dankjewel voor je snelle reactie! @Hans_1979 

Je hebt 2 opties wat betreft een Internet Only abonnement. Met of zonder ZiggoGO:
Internet XXL met ZiggoGO € 60,- 
Internet XXL zonder ZiggoGO € 53,- 

Laat maar weten waar je voorkeur naar uit gaat, dan pas ik je abonnement aan voor je 🙂 

Hans_1979
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Carlien graag Internet XXL met ZiggoGO € 60,-

Moet ik de Mediabox ergens inleveren of terugsturen?

Zeer bedankt voor je hulp!

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 73Posts
  • 20Oplossingen
  • 14Likes

Ik heb het gelijk aangepast voor je! Je krijgt nog een bevestiging per mail hiervan. 

De Mediabox XL hoeft niet terug! Die mag naar de milieustraat, hier krijg je ook nog een mail over. Je kan altijd even deze pagina doorlezen: 
Ziggo apparaten terugsturen | Klantenservice | Ziggo

En de telefoon mag je loskoppelen als je dat niet al gedaan hebt! 😄 

Fijne dag verder! @Hans_1979 

Hans_1979
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Carlien hartelijk dank voor je hulp en een fijne dag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic