1
Vraag
2
Reacties
Joost H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Caller-ID

Ik heb een Samsung (S23) telefoon en als ik iemand bel die mijn nummer niet in zijn/haar contactenlijst heeft staan dan wordt mijn bedrijfsnaam op jhet display weergegeven. Gek genoeg is dat is niet het bedrijfs account waaronder ik een abonnement heb bij Vodafone. Ik wil weten waar Vodafone de informatie over mijn bedrijfsnaam vandaan haalt (want dat is niet de KvK) en ik wil weten hoe ik dit kan veranderen. Ik kan natuurlijk anoniem bellen maar dat wil ik niet, als ik iemand bel die mij niet in zijn/haar contacten lijst heeft staan dan moet gewoon mijn telefoonnummer worden weergegeven en geen bedrijfsnaam. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 114Posts
  • 25Oplossingen
  • 27Likes

Hoi en welkom,

Dit is niet iets waarvoor je bij Vodafone moet zijn, ze sturen namelijk die gegevens niet mee. Dit is een dienst vanuit Samsung, hiervoor moet je hier zijn: Phone Spam Prevention With Samsung Smart Call | Hiya 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Tjeerd85

Raadgever
  • 114Posts
  • 25Oplossingen
  • 27Likes

Hoi en welkom,

Dit is niet iets waarvoor je bij Vodafone moet zijn, ze sturen namelijk die gegevens niet mee. Dit is een dienst vanuit Samsung, hiervoor moet je hier zijn: Phone Spam Prevention With Samsung Smart Call | Hiya 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic