1
Vraag
2
Reacties
dvuden

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik de prepaid Unlimited weekbundel in het buitenland gebruiken?

Hallo Vodafone,

 

Jullie bieden prepaid unlimited bundels aan op https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid/prepaid-bundels. Ik lees overal dat dit onbeperkt is. Voordat ik zo'n €14 euro unlimited bundel aanschaf wil ik zeker weten dat ik daarmee in het buitenland niet tegen de "fair-use-policy" aan ga lopen.

 

Kan iemand mij met 100% zekerheid zeggen dat ik met deze bundel altijd online ben in die week en zoveel data kan verbruiken in het buitenland als ik wil?

 

Niet dat ik na bijvoorbeeld 20GB verbruikt te hebben de rest van de maand niets meer mag verbruiken. zie ook eerdere vraag: Opgelost: Prepaid unlimited - Vodafone Community 

 

NB ik vraag dit expliciet voor gebruik in het buitenland. In de voorwaarden staat: - De Vodafone Prepaid 1 week unlimited bundel is geldig tot 23:59 op de zevende dag en wordt niet automatisch vernieuwd. Voor gebruik in de EU geldt een FUP, echter staat nergens hoeveel de FUP is en of dit voor de rest van de maand geldt of binnen de termijn van de aangeschafte bundel (1 week, 1 dag, 3 dagen)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @dvuden, welkom hier

Logisch dat je graag even wilt weten hoe het nu precies zit met de Fair Use Policy in het buitenland als je de Prepaid Unlimited bundel aanzet. Informatie over de Fair Use Policy vind je op deze pagina. Hier staat het volgende aangegeven: 


Bekijk in context

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Reacties
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Die combinatie is mogelijk @dvuden . Het verbruik van de Unlimited bundel gaat vóór de andere databundels.
 

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @dvuden, welkom hier

Logisch dat je graag even wilt weten hoe het nu precies zit met de Fair Use Policy in het buitenland als je de Prepaid Unlimited bundel aanzet. Informatie over de Fair Use Policy vind je op deze pagina. Hier staat het volgende aangegeven: 


dvuden
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Cecilia,

Kan ik wel nu een bundel van 10GB aanschaffen en tijdens mijn vakantie een unlimited week? Gaat dan eerst de unlimited bundel op en blijft het restant van de eerder aangeschafte 10GB dan staan of kan deze combinatie niet? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Die combinatie is mogelijk @dvuden . Het verbruik van de Unlimited bundel gaat vóór de andere databundels.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic