1
Vraag
2
Reacties
Haxxie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wegvallen van internet verbinding op specifieke locatie

Hallo,

Ik werk met regelmaat op een locatie in een gebied waar geen 5G dekking is, maar wel volledig 4G.

Dit is ter hoogte van Nieuwer ter Aa nabij Breukelen.

Ik merk dat wanneer er een trein passeert op het spoor van Utrecht naar Amsterdam (ik werk op c.a. 4/500m hier vandaan) de internet verbinding een soort dip krijgt/uitvalt. Dit is voor een 5 tot 10 sec voordat deze weer actief is.

Geen wereldramp natuurlijk, maar wel storend omdat hier vrij veel treinen passeren gedurende de hele dag.

Hoe kan ik dit het beste melden/registreren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Altijd vervelend en dit is zeker te melden via deze webpagina van Vodafone. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Altijd vervelend en dit is zeker te melden via deze webpagina van Vodafone. Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic