1
Vraag
2
Reacties
fravol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zit het met het gebruik van mobiele data in het buitenland bij Red Together?

Ik heb een vraag over internet gebruik in  het buitenland.

Ons abonnement is Red Together. Daarover vind ik 2 verschillende gegevens.

1) Het overzicht van mijn abonnement vermeldt:

Bundels in het buitenland

30 MB Alles in 1 Wereld

Internet                      30 MB

 

2) in de tarieven vind ik:

 In de tarieven tabel: Mobiel internet in NL/EU   50 GB*

 En in de verklaring onder de tabel:

- Het gebruik van mobiel internet bij Red Unlimited en Red Together (Extra) is beperkt tot een fair use policy van 40 GB (*) in de EU

Wegens deze tegenstrijdigheden verneem ik graag welk internetgebruik- volume onder het abonnement geldt.

Nb Wij zijn een paar maanden overgestapt naar Red together op grond van het binnen dit abonnement geldende internet gebruik in de EU: 40 GB.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Hi @fravol, welkom hier.

Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB. Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken op basis van de Fair Use Policy.

 

Bij elk Vodafone abonnement staat de Alles in 1 Wereld bundel standaard aan. Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL zijn BloX die je gebruikt buiten de EU (zie lijst met 'Rest van de wereld' landen). Je krijgt een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. Met deze landen zijn geen voordelige roamingsafspraken gemaakt. 

Kort samengevat: Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken. De Alles-in-1 Wereld bundel is van toepassing voor buiten de EU.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Hi @fravol, welkom hier.

Een Red Together abonnement heeft een standaard databundel van 50 GB. Wanneer je dit abonnement deelt met een Red Together Extra abonnement, verdubbelen we dit tot 100 GB. Ben je Ziggo-klant, dan verdubbelen we het zelfs tot 200 GB. Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken op basis van de Fair Use Policy.

 

Bij elk Vodafone abonnement staat de Alles in 1 Wereld bundel standaard aan. Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL zijn BloX die je gebruikt buiten de EU (zie lijst met 'Rest van de wereld' landen). Je krijgt een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. Met deze landen zijn geen voordelige roamingsafspraken gemaakt. 

Kort samengevat: Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 40 GB in de EU gebruiken. De Alles-in-1 Wereld bundel is van toepassing voor buiten de EU.

fravol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het duidelijke en uitgebreide antwoord. Het is aan te bevelen de weergave in het abonnement-overzicht aan te passen,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic