Assie23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik OneNumber combineren met multisim?

Ik maak gebruik van een mobiel telefoonnummer met 2 multi data simkaarten voor in de laptop en tablet.
Kan ik dan nog onenumber aanvragen voor mijn smartwatch?

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Oei, je hebt vast nog een heel oud abonnement want Multi SIMkaarten worden niet meer uitgegeven. Is het zakelijk gebruik? Zo ja, dan graag contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Is het een particulieren abonnement dan even wachten tot maandag. Iemand van Vodafone kijkt dan met je mee of het mogelijk is om met 2 Multi data SIMkaarten deze te gebruiken. 

Assie23
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is zeker een zakelijk abonnement.

De simkaarten werken ook gewoon 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Assie23, goedemorgen en welkom hier!

Klanten met een Vodafone abonnement kunnen OneNumber bestellen. Ook klanten met een zakelijk abonnement. Toch zijn er uitzonderingen als het gaat om het bestellen van OneNumber. OneNumber is namelijk niet te bestellen door o.a.:

Klanten van hollandsnieuwe;

Grootzakelijke klanten;

Prepaid klanten;

Als ik jouw mobiele nummer opzoek, dan krijg ik de melding dat deze valt onder een grootzakelijke aansluiting. Hierbij kun je helaas dus (nog) geen OneNumber gebruiken.
 

Assie23
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat niet om dit nummer 🙂

Het is een red pro elite abonnement met 2 multi data simkaarten, het antwoord wat jij geeft heb ik ook op Vodafone.nl gevonden.

 

Het gaat er dus om of je naast 2 multidata simkaarten nog onenumber kunt aanvragen voor je smartwatch?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Assie23 Ah, dan zat ik dus bij hele andere gegevens te kijken 😉 Zet volgende keer graag het nummer in je profiel waar het om gaat, want dan kunnen we gerichter meekijken.

Verder wat betreft je vraag, daar kan ik bevestigend op antwoorden. Dit is mogelijk. OneNumber werkt alleen niet met duosim. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic