Beekie!

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Inruildeal van vodafone is pure misleiding!! Likewize is malafide!

Vodafone Inruildeals is pure misleiding!!

Scam van een multinational! 
Stuur dit door (liken) zodat je er niet intrapt zoals ik!!
 
Hoe zit het precies?
Vodafone belooft je 200 euro extra inruilkorting indien je je oude toestel inruilt bij de aanschaf van een Samsung S24 in januari. Op basis van die aanbieding heb ik een abonnement met toestel afgesloten met nummerbehoud (overgestapt van ODIDO). 22 januari wordt mijn toestel netjes geleverd met een pakbon en een contract (waarop duidelijk staat dat ik een S24 heb gekocht.)
 
en nu komt ie: De actievoorwaarden schrijven voor dat je een aankoopfactuur moet opsturen naar Likewize om een actiecode te krijgen. (Benodigd om mee te sturen met het oude toestel). Maar ik heb geen aannkoopfactuur gekregen van alleen het toestel want die bestaat ook helemaal niet! 
 
Likewize geeft mij dus geen actiecode (als ik het contract opstuur of de pakbon of de bestelorder)en houdt volstarrig vast aan het woordje aankoopfactuur. 
De klantenservice van Vodafone helpt je niet want als iets buiten het script omgaat dan weten ze het niet meer. Circa 10x heb ik gebeld met Vodafone en elke keer kreeg ik andere medewerkers die steeds een ander antwoord gaven maar nooit kreeg ik een helpende hand.  eentje zei zelfs, ik hoor dit steeds en ik ben bang dat u uw cashback niet krijgt, sterkte!  Supervriendelijk houden ze je aan de praat en eentje beloofde zelfs terug te bellen als het niet geregeld was maar heeft dat nooit gedaan!  En de jongens van Likewize zoals Hristiyan als dat zijn echte naam is, geniet je van je werk?? 
 Policy is als je langer dan een half uur aan de lijn bent dat de verbinding wordt verbroken. Ze maken cases aan en dan moet je 5 dagen wachten maar je krijgt nooit de gevraagde aankoopnota. Want die bestaat niet. De winkelmedewerkers helpen je niet omdat het abonnement via de website is afgesloten maar herkennen het verhaal.
M.a.w. Van het kastje naar de muur!!!
Nogmaals trap er niet in en Vodafone ga je schamen voor dit  walgelijke beleid!
Er is maar een mogelijk excuus en dat is alle mensen die dit treft rechtstreeks een cashback geven! Hoe moeilijk is dat?

 

16 Reacties 16
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Erg jammer dat je zo negatief schrijft over Likewize. Dat er dingen de laatste tijd fout gaan, daar ben ik het met je eens. Dit komt onder andere door de drukte van hun eigen succes. Bij Vodafone ontvang je een pakbon en dat is tevens je bewijs en dat weet Likewize ook. Een beetje vreemd dat deze dan nu niet geaccepteerd is. 

Gelukkig zijn er altijd mensen bij Vodafone die je graag helpen. Zo ook @Cecilia, ze is werkzaam bij Vodafone en heeft de afgelopen weken wel vaker met het bijltje gehakt als het om Likewize gaat. Geef haar daarom even de tijd, en kans, om deze uitdaging aan te gaan en je verder te helpen. 

Nogmaals, dat er klachten zijn, dat weet Vodafone, als je de community leest, maar die zijn er om op te lossen. 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Beekie!
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste energieboy,,

De afgelopen 3 maanden heb ik niet alleen slechte ervaringen met Likewize maar ook met Vodafones klachtenafhandeling. Als je dus weet dat dit steeds fout gaat dan los het op in plaats van te verwijzen naar weer iemand anders die het gaat oplossen. Ik weet nu hoe toeslagouders bij de belastingdienst zich moeten voelen. Vodafone zet dit recht en zorg dat ik rechtstreeks een cash back krijg want met Likewize wil ik niks meer te maken hebben

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Wat een vergelijking. Maar goed, het gaat hier om Vodafone en daar heb je een vraag over. Als je mijn verwijzing doelt dan kan ik je zeggen dat ik niet werkzaam ben bij Vodafone en daarom aangeef dat er gelukkig hele fijne Vodafone medewerkers hier online zijn die je kunnen helpen. Verwijs ik je door? Nee, ik help je alleen maar om te zorgen dat iemand van Vodafone wat sneller je vraag oppakt door een naam te noemen van iemand die je kan helpen.  

Beekie!
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Je snapt het niet helemaal die vergelijking is waarom jullie je moeten schamen. Het gaat over grote organisaties die kleine particulieren vermorzelen. En niemand die ze kan helpen. Dus scherp blijven. Ik laat mij graag verrassen boy maar mijn ervaring van de afgelopen 3 maanden geven weinig hoop. Dus regel het vandaag dan laat je zien dat je klanten wilt helpen ipv nietszeggende antwoorden 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Moet ik het nog 1x uitleggen, lees even goed:
IK BEN NIET WERKZAAM BIJ VODAFONE (dus geen jullie naar mij aub)

En mijn kleine beetje hulp, die ik kan bieden als NIET klant en NIET werkende bij Vodafone, is door te regelen dat iemand van Vodafone (in deze Cecilia) je topic ziet omdat ik haar heb genoemd. Dan heb je kans dat je daar sneller aandacht op krijgt en dat ze je verder kan helpen, wat ik haar macht ligt. Erg jammer dat je je frustratie naar mij zo uit, zeker omdat ik je alleen maar wil helpen (en ik ben niet eens klant bij Vodafone, laat staan werkzaam). 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Beekie!, goedemorgen!

Als ik je verhaal zo lees dan komt de situatie wel overeen enkele vergelijkbare situaties op de Community waarbij er geen promocode werd gegenereerd vanwege een 'foutieve' factuur. Ik kan ook jou hier vast en zeker mee verder helpen. Wil je mij een kopie van de afwijzing van LikeWize toesturen in een privébericht + het contract van je bestelling? Dan zet ik dit door naar mijn contactpersoon binnen LikeWize en moeten we dit vast tot een goed einde ook kunnen brengen. 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet :ietwat_lachend_gezicht:

Verder wil ik je wijzen op onze huisregels. Ik begrijp de frustratie richting LikeWize in dit geval zeker, maar het heeft geen zin om je frustratie naar andere gebruikers te uiten en om je verhaal in 3 topics te delen. We houden graag een positieve sfeer op de Community en we houden ook graag de Community overzichtelijk, zodat ik alle klanten zo snel mogelijk van hulp kan voorzien.

Beekie!
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hi Cecilia,  het is moeilijk om niet gefrustreerd te raken na op alle mogelijke manieren contact te zoeken met jullie en alsnog geen oplossing te krijgen. Het is nu een principekwestie. Je hebt mijn. gegevens en mijn verhaal.  Dit is niet mijn hobby. Stuur mij een promocode voor een cashback. Hoe moeilijk kan het zijn? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hoi @Beekie! 
Zoals ik eerder al aangaf begrijp ik je frustratie, maar hoef je deze frustratie niet op andere gebruikers, die behulpzaam willen zijn, af te reageren. Ik wil je met liefde helpen, maar wel op een respectvolle wijze. Ik heb de gegevens voor je doorgezet naar LikeWize met het verzoek om een promocode te genereren. Toevallig had mijn contactpersoon hetzelfde verzoek ook via een andere weg al binnen gekregen. Als het goed is heb je de code al van hen ontvangen. Voor de zekerheid stuur ik je hem nog even privé toe ook 🙂

Alf11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Herkenbaar. Het lijkt op een vertragingstactiek bij Vodafone. Likewize blijft vasthouden aan een afspraak met Vodafone om alleen een document te accepteren waar letterlijk Factuur op staat. Vodafone verstrekt op haar beurt de factuur niet en zeggen dat een Pakbon ook moet volstaan. Ik onderneem verdere stappen. 

Alf11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Likewize heeft van Vodafone hele strikte instructies gekregen dat zij alleen een Factuur mogen accepteren! De reactie van Beekie is niet voor niets. Het is pure frustratie door dit BELEID van Vodafone.

Ik ben ook gedupeerd door dit beleid. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Alf11 
Ik zie dat je dit bericht onder meerdere topics hebt geplaatst en ook een eigen topic hebt. Ik zal zo snel mogelijk reageren in je eigen topic en laten we voor het overzicht van de Community daar verder gaan 🙂

Alf11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia, 

 

Dat is goed. Het is misschien goed om te weten dat ik al met dan een maand bezig ben om dit geregeld te krijgen. Het kost mij, maar ook jullie veel tijd en ergenis. Het zou goed zijn om dit op een goede manier met elkaar op te lossen. Bij support doen zij of mijn casus uniek is. Uit deze community blijkt dat het vaker voorkomt. 

Alf11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van Support. Per telefoon deed hij een toezegging over garantstelling door Vodafone. Die wilde hij echter niet op papier zetten. Ik kreeg even later zowaar een voucher. Gelijk alles aangemeld en aangetekend opgestuurd. Nu maar hopen dat:

  • Likewize de zending ontvangt
  • Likewize de zending aan het ordernummer kan linken
  • Likewize het toestel beoordeelt als goed
  • Likewize / Vodafone het geld op mijn bankrekening overmaakt. 

Verder: Vodafone is op geen enkele manier per mail te bereiken. Hierdoor is het niet mogelijk om stukken zoals een ingebrekestelling te sturen. Dit moet dan per post. Dat is vreemd voor een telecombedrijf. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Blijf bij je eigen topic , @Alf11 , want nu komen er alleen maar dubbele berichten en dat maakt het niet overzichtelijker. Hierdoor krijg je juist verwarring en kunnen er dingen mis gaan. Blijf op je eigen topic als je iets hebt, dan komt het allemaal wel goed! 

Yoshmite

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Beekie! het is net of ik mijn eigen verhaal lees. Heb het zelfde probleem (nog steeds). Ik heb nog geen oplossing, jij?

Beekie!
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vraag of Cecilia je die code geeft want Likewize maakt er een potje van..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic