Florian99

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inruildeal Likewize

Ik heb ervoor gekozen om gebruik te maken van een van de inruildeals. Echter is het probleem dat Likewize blijft aangeven dat het druk is en ik nog een week moet wachten. Dit speelt al een ruime 2 maanden. Voor wat meer informatie:

 

Ik heb op 1 februari de bevestiging gekregen dat mijn inruiltoestel geaccepteerd voor de inruildeal. Vervolgens is de telefoon aangetekend verzonden (via Postnl) en ontvangen door Likewize op 13 februari (ordernummer: 6169163).  Vervolgens heb ik regelmatig contact gehad om te kijken wat de status is.  Vrij wel altijd krijg ik de reactie, dat ik het nog een week moet aankijken, incombinatie met (het moet geëscaleerd worden, het  is druk, etc.)  Ze hebben bevestigd dat ze mijn telefoon hebben ontvangen.

 

Op dit moment lijkt dit de enige manier te zijn om antwoorden te krijgen, Likewize mailen heeft namelijk geen zit. De inruildeal is gemaakt tincombinatie met Vodafone 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Florian99 
Goed nieuws! Jouw toestel is op 4 april geïnspecteerd en de uitbetaling gaat mee in de volgende uitbetalingsronde. Dat zal in de loop van deze week zijn 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Florian99, goedemorgen en welkom hier!

De inruildeals in combinatie met de aanschaf van een Samsung S24 of Samsung S24 Ultra is natuurlijk een mooie actie waar je graag gebruik van wilt maken. Uit je bericht begrijp ik dat je het toestel aangetekend hebt verstuurd en nu wacht totdat het toestel is geïnspecteerd en uitbetaling volgt. Vanwege het succes van de actie duurt dit op het moment langer dan gebruikelijk is en kan het wel zo'n 14 werkdagen duren nadat het toestel is ontvangen. 

Je geeft aan dat het toestel aangetekend is verstuurd en op 13 februari is ontvangen. In deze situatie is de periode van 14 werkdagen al verstreken. Ik informeer dan ook graag even voor je naar de stand van zaken bij mijn contactpersoon van LikeWize. Wil je de volgende informatie met mij delen?
- Track en Trace (foto verzendbewijs + screenshot status zending Post NL)

- Toestel (IMEI nummer, merk, type en geheugen). 

De laatste informatie mag je wegens privacy wel in je Community profiel vermelden onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'. Dit is alleen zichtbaar voor mij als moderator 🙂 Geef je mij een seintje als je alle informatie hebt ingevuld en toegestuurd? Dan ga ik voor je aan de slag.

Florian99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hey Cecilia, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de gegevens ingevuld! En hier zijn de bijlage.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Bedankt @Florian99. Ik heb dit uitgezet bij mijn contactpersoon binnen LikeWize om uit te zoeken. Zodra ik meer weet, dan hoor jij uiteraard weer van mij 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@Florian99 De eerste reactie die ik heb gekregen is dat het toestel nog niet is geïnspecteerd en dat ze dit door gaan zetten. Je gaf aan dat je in de communicatie met LikeWize te horen hebt gekregen dat ze bevestigd hebben dat het toestel is ontvangen. Mijn collega vroeg of je dit nog naar mij kon toesturen. Zou je hier een screenshot van willen sturen? 🙂

Florian99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hey Cecilia,

 

Dit is ook wat ik te horen heb gekregen in de mail. Ik heb een screenshot toegevoegd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Check, dat is dus hetzelfde als wat ik nu te horen heb gekregen. Je gaf aan dat ze ook hebben bevestigd dat het toestel is ontvangen. Dat las ik niet terug in de verzonden screenshot, maar is wel waar mijn collega nog specifiek om vroeg. Heb je die nog voor mij?

Florian99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb deze mail geïnterpreteerd als een bevestiging dat ze het toestel hebben ontvangen, aangezien ze aangeven dat het geïnspecteerd moet worden. Wat alleen kan als ze het toestel hebben. Ik heb helaas geen andere bevestiging, op andere mailtjes reageerde likewize ook niet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Geef ik dit aan bij mijn contactpersoon @Florian99. Mijn contactpersoon heeft het in ieder geval uitgezet en gaf aan dat hij mij nog een update zou sturen. Jij hoort dan weer van mij 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Florian99 
Goed nieuws! Jouw toestel is op 4 april geïnspecteerd en de uitbetaling gaat mee in de volgende uitbetalingsronde. Dat zal in de loop van deze week zijn 🙂

Florian99
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg bedankt voor de hulp!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic