1
Vraag
2
Reacties
Sharon__11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik mijn toestelverzekering opzeggen?

Ik probeer mijn verzekering van mijn telefoon op te zeggen, maar de app geeft aan dat dat niet kan omdat het onderdeel is van mijn abonnement. 

In de winkel is toendertijd duidelijk gezegd dat ik de verzekering maandelijks stop kon zetten. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen @Sharon__11, welkom op de Vodafone Community! 

Irritant wanneer je een dienst wilt opzeggen maar het lukt niet zoals het zou moeten. Daar help ik je graag bij 🙂 Om je Garant verzekering op te zeggen dien je een aantal extra stappen te ondernemen. Namelijk:

- Login in MyVodafone
- Ga naar producten
- scroll naar beneden en ga naar "extra opties" en klik op bundels aan of uit zetten
- klik onder "je huidige extra opties" op de regel Vodafone Garant Basis toestelverzekering
- Je ziet dan inderdaad staan dat de verzekering niet kan worden uitgezet, maar daar net iets boven kun je klikken op "toestel verzekering opzeggen"
- Accepteer de voor voorwaarden en klik op "nu opzeggen"

Je garant toestel verzekering zal dan opgezegd gaan worden. Mijn advies is in deze wel om dit via een browser te doen, dat maakt het net even overzichtelijker. Heb je nog vragen, kom dan gerust hier nog even weer terug. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen @Sharon__11, welkom op de Vodafone Community! 

Irritant wanneer je een dienst wilt opzeggen maar het lukt niet zoals het zou moeten. Daar help ik je graag bij 🙂 Om je Garant verzekering op te zeggen dien je een aantal extra stappen te ondernemen. Namelijk:

- Login in MyVodafone
- Ga naar producten
- scroll naar beneden en ga naar "extra opties" en klik op bundels aan of uit zetten
- klik onder "je huidige extra opties" op de regel Vodafone Garant Basis toestelverzekering
- Je ziet dan inderdaad staan dat de verzekering niet kan worden uitgezet, maar daar net iets boven kun je klikken op "toestel verzekering opzeggen"
- Accepteer de voor voorwaarden en klik op "nu opzeggen"

Je garant toestel verzekering zal dan opgezegd gaan worden. Mijn advies is in deze wel om dit via een browser te doen, dat maakt het net even overzichtelijker. Heb je nog vragen, kom dan gerust hier nog even weer terug. 

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Dat lukt dus niet want ook ik wil de verzekering opzeggen. Maar sinds het vodafone/ziggo is in 1 app kan je weinig. Daar dit aboonement met toestel zowat is afgelopen vind ik de verzekering niet meer nodig. En dan werkt bovenstaande niet want ik kan de volgorde niet vinden. Want als ik inlog en naar producten ga dan zie ik een klein stukje van vodafone en de rest is over ziggo. En dan zie ik extra opties niet staan.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 32Posts
  • 5Oplossingen
  • 4Likes

Hi @Liesbeth54

Dat is raar! Lukt het niet via de browser zoals ik aangaf? Tevens heb ik nog even gekeken, maar zie momenteel geen toestel verzekering meer actief staan. Hij staat ook niet op de factuur. Wellicht dat deze toch al eens is opgezegd?

Sharon__11
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top! Bij mij is het gelukkig gelukt!

Bedankt en een fijn  weekend.

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

@Roland ik betaal12,35 voor mijn abbonement. Dan 3,00 euro onbeperkt bellen bundel. Dan 8,00 euro voor toestel lening dat is dan 23,35 euro dan komt er ook nog eens 6,00 euro voor Garant Basis Assurant Cat 1 bij dus wel een verzekering. En kijk kan het dus nergens uitschakelen of opzeggen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Maar @Liesbeth54@Roland geeft advies om via je computer even in een browser in te loggen en dan te kijken in MyVodafone (https://www.vodafone.nl/account/inloggen). Als het goed is lukt het dan wel want de TS heeft het gedaan en daar is het bij gelukt. Probeer het even, dus niet via de app!

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Sorry nu is het inderdaad gelukt. Ik zat het al die tijd via mijn mobiel te proberen en daar vond ik dus niks.

Mijn excuses voor het ongemak.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Geen probleem @Liesbeth54 
Ik ben al blij dat het is gelukt. Fijn weekend!

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Ook voor jullie een heel fijn weekend.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic