1
Vraag
2
Reacties
Celle

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn nieuwe simkaart activeren?

Ik kom niet op de site vodafonemobile.wifi om mijn nieuwe wifi card te activeren . Hoe wel ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Celle
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Marco,

Ja het is gelukt. Eindelijk. het was wel een dingetje,  het heeft me 3 dagen gekost, dat komt omdat de bijgeleverde  leaflet incomplete uitleg gaf, ook online informatie geeft geen uitsluitsel van hoe te handelen.

PIN op de simkaar moet je eerst veranderen en dat moest je doen door de simkaart in je eigen telefoon te stoppen en dan de pincode aan te passen. dat staat nergens beschreven ( leaflet en info online is van 2016 ). Eerste medewerker wist niet wat het was en wat ze er mee aanmoest, Tweede medewerker wist het wel maar was bij herhaling niet positief over dit appartaatje betreft de mobile Wifi ( ouderwets achterhaald, is niet voor niks afgeschaft. dat was echt wel een mindere ervaring. zeker gezien mijn inspanningen, en daarvoor naar de stad bent gegaan en nog eens een 3/4 uur wacht om geholpen te worden. dat is jammer, maar ik ben blij dat hij het nu doet, en hoop op vakantie dat we er ook op een goede manier gebruik van kunnen maken. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 36Posts
  • 12Oplossingen
  • 3Likes

Hey hoi! @Celle 

Er waren dit weekend wat problemen met de website, dus kan zijn dat het daardoor kwam. Wil je het nog eens proberen? 

Als je vragen hebt over instellingen en dingen, lees dan deze handleiding even door: Vodafone Mobile

Succes! 

Celle
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nee is tot op heden niet gelukt. ook nie bij diverse pogingen . Ziggo chat en Vodafone Chat medewerkers wisten het ook niet. Vodafonemedewerker adviseerde om naar een fysieke winkel te gaan. dus vanmiddag naar de winkel met laptop router en simkaart helaas ... 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen @Celle, ik ben erg benieuwd of het gisteren is gelukt in de VodafoneZiggo winkel. 🙂 Laat je het weten?

Celle
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Marco,

Ja het is gelukt. Eindelijk. het was wel een dingetje,  het heeft me 3 dagen gekost, dat komt omdat de bijgeleverde  leaflet incomplete uitleg gaf, ook online informatie geeft geen uitsluitsel van hoe te handelen.

PIN op de simkaar moet je eerst veranderen en dat moest je doen door de simkaart in je eigen telefoon te stoppen en dan de pincode aan te passen. dat staat nergens beschreven ( leaflet en info online is van 2016 ). Eerste medewerker wist niet wat het was en wat ze er mee aanmoest, Tweede medewerker wist het wel maar was bij herhaling niet positief over dit appartaatje betreft de mobile Wifi ( ouderwets achterhaald, is niet voor niks afgeschaft. dat was echt wel een mindere ervaring. zeker gezien mijn inspanningen, en daarvoor naar de stad bent gegaan en nog eens een 3/4 uur wacht om geholpen te worden. dat is jammer, maar ik ben blij dat hij het nu doet, en hoop op vakantie dat we er ook op een goede manier gebruik van kunnen maken. 

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 5Oplossingen
  • 5Likes

Erg fijn om te lezen dat het probleem opgelost is @Celle! 🙂

Goed dat je aangeeft dat er verbeterpunten zijn. Hier gaan we zeker iets mee doen.

Ik wens je alvast een fijne (online) vakantie! 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic