Jo-Janneke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de belhistorie bij prepaid inzien?

Hierbij een vraag over mijn belhistorie.

Voor de goede orde. Ik heb een simpele Nokia en prepaid.

Wilde in mijn mobiel even kijken wanneer ik een nummer had gebeld maar het stond er niet meer in.

Kwam op dit forum een inmiddels gesloten onderwerp tegen maar snap het niet. Via mobiel bekijken lukt natuurlijk niet maar wat verder gesuggereerd wordt, lukt ook niet. Staat iets van naar rekeningen gaan maar dat staat dus niet in m'n account.

Staan alleen opties als login veranderen, account uitbreiden, veiligheid, my vodafone en ziggo samenvoegen, actieve sessies. Weet dus niet of het überhaupt mogelijk is.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Jo-Janneke, welkom hier. 

De optie die je online bent tegen gekomen, die werkt inderdaad niet bij een prepaid aansluiting. Het overzicht van je facturen (waarop het verbruik wordt geregistreerd) is namelijk alleen van toepassing bij een online abonnement waarbij je een maandelijkse factuur krijgt. Voor prepaid zal je dit dus echt alleen in het toestel kunnen terugvinden. Als het telefoontje binnen de afgelopen 30 dagen is geweest, dan zou ik het hier ook nog voor je kunnen vinden. Als dat het geval is, dan mag je het betreffende nummer wel even vermelden in je Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie' en rond welke datum dit ongeveer is geweest. 

Wat mij overigens wel opvalt is dat er met jouw prepaid nummer geen My Vodafone account is geregistreerd. Er is alleen een Mijn Ziggo account actief. Als je het fijn vindt om ook je tegoed online in te kunnen zien en bijvoorbeeld online op te waarderen via My Vodafone, dan kan je een My Vodafone registeren met een ander e-mailadres of het Mijn Ziggo account uitbreiden met de details van je mobiele prepaid aansluiting.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic