Hoi @J grooten
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk altijd heel vervelend. Je zou als eerst even kunnen onderzoeken of er misschien werkzaamheden zijn via deze webpagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Mocht dit niet zo zijn, en je hebt op je telefoon je 4G (data en bellen) aan staan bij Mobiele Instellingen, dan kan je een netwerk controle uitvoeren via die zelfde webpagina, of even op deze link klikken, (onderaan het kaartje in het groene gedeelte). Deze mensen zullen dan gaan controleren wat er aan de hand is. Op dit moment zijn er geen mensen van Vodafone aanwezig om je hiermee verder te helpen en via de website gaat dit het snelst.
Heb je ook al met je simkaart in een ander toestel getest? Misschien kan je dat ook eerst even proberen, voor je alles in gang zet om na te vragen. Stop je eigen simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in je eigen toestel. Zo kan je kijken of het aan je simkaart ligt, dus aan Vodafone, of aan je toestel. Want aan je toestel kan het natuurlijk ook nog liggen.