Sinds half mei heb ik geen tot bijna geen 4g, zowel bellen als internet. Dit gemeld onder referentienummer 13983390. Krijg ik zojuist de volgende sms:
Beste klant, door een storing aan een nabije mast ervaart u mogelijk verminderde tot geen dekking. Komende 13-06 zullen er werkzaamheden plaats vinden om dit op te lossen. Volgende week zou dekking weer terug moeten keren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Vodafone.
Ik heb ruim een maand een pauper verbinding, dat noem ik geen ongemak meer. Ik zou het niet meer dan logisch vinden dat men mij compenseert. Heb 3 abonnementen lopen. Hoor hier niks over. Ook raar dat de storing niet terug te vinden is in het overzicht. Iets van “geen slapende honden wakker maken”? Een medewerker vertelde mij dat de storing is ontstaan half mei en klopt dus helemaal met mijn problemen. Overigens hebben wij dezelfde storing al eens gehad.
Hoe kan ik een aanvraag doen voor compensatie?