Jerry1978

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Compensatie ivm storing

Sinds half mei heb ik geen tot bijna geen 4g, zowel bellen als internet. Dit gemeld onder referentienummer 13983390. Krijg ik zojuist de volgende sms:

 

Beste klant, door een storing aan een nabije mast ervaart u mogelijk verminderde tot geen dekking. Komende 13-06 zullen er werkzaamheden plaats vinden om dit op te lossen. Volgende week zou dekking weer terug moeten keren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Vodafone.

 

Ik heb ruim een maand een pauper verbinding, dat noem ik geen ongemak meer. Ik zou het niet meer dan logisch vinden dat men mij compenseert. Heb 3 abonnementen lopen. Hoor hier niks over. Ook raar dat de storing niet terug te vinden is in het overzicht. Iets van “geen slapende honden wakker maken”? Een medewerker vertelde mij dat de storing is ontstaan half mei en klopt dus helemaal met mijn problemen. Overigens hebben wij dezelfde storing al eens gehad. 

Hoe kan ik een aanvraag doen voor compensatie?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Fijn dat de dekking flink is verbeterd n.a.v. de werkzaamheden @Jerry1978. Bij deze heb ik een vergoeding van de kosten van je mobiele abonnement voor 1 maand (zonder de kosten van de toestellening) aangemaakt. Dit bedrag heb ik afgerond naar € 60 en zal worden verrekend met de eerstvolgende factuur. De creditfactuur zie je terug in My Vodafone.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Hi @Jerry1978, welkom hier.

Fijn dat de oorzaak van de verbindingsproblemen in jouw regio in ieder geval zijn achterhaald. Ik lees terug dat het gaat om eens storing bij een mast. Dit wordt niet openbaar op een storingspagina gecommuniceerd, omdat natuurlijk niet iedere klant in deze regio verbinding maakt met deze specifieke mast. Op basis van de informatie zouden de dekkingsproblemen niet meer mogen voorkomen. Laten we afspreken dat we de werkzaamheden even afwachten. Als het probleem dan is verholpen, dan kunnen we kijken naar een compensatie. Dit kan je regelen via de klantenservice, maar je mag ook hier een berichtje sturen. 

Jerry-Z-1978

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ga maar niet in op de opmerking betreffende de “specifieke” mast. Ik ben bang dat iedereen daar een mening over kan vormen.

 

ik wacht het af.

Jerry-Z-1978

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb helemaal niets gemerkt van de werkzaamheden die zouden plaatsvinden om het probleem op te lossen. Merk zelfs op dat ook de 5g verbinding bijzonder slecht is. 
Gaat er nog iets gebeuren?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

@Jerry1978 Er is aangegeven dat er op 13 juni werkzaamheden zouden plaatsvinden en de dekking volgende week volledig terug zou moeten zijn. Laten we volgende week even afwachten 🙂 

Jerry-Z-1978

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb gemerkt dat vanaf afgelopen weekend dat de verbinding flink verbeterd is en nu wat ons betreft acceptabel is. Blijft nog wel het verhaal van de maand storing waardoor er slecht tot geen verbinding was. Hoe kan ik hiervoor compensatie aanvragen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3425Posts
  • 1027Oplossingen
  • 1127Likes

Fijn dat de dekking flink is verbeterd n.a.v. de werkzaamheden @Jerry1978. Bij deze heb ik een vergoeding van de kosten van je mobiele abonnement voor 1 maand (zonder de kosten van de toestellening) aangemaakt. Dit bedrag heb ik afgerond naar € 60 en zal worden verrekend met de eerstvolgende factuur. De creditfactuur zie je terug in My Vodafone.

Jerry-Z-1978

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie net een credit nota in mijn inbox. Erg netjes, kan niet anders zeggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic