Char1985

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wil verlengen naar RED abb. Na annulering teruggezet op oud contract tot 2016??

Beste Vodafone moderator(s),

kennelijk was mijn post te lang ofzo, want ik werd gewoon genegeerd, terwijl er bij anderen wel na een paar uurtjes gereageerd wordt. Ik zal het kort houden deze keer.

Ik heb drie vragen:

Ik had een bestelling geanuleerd, omdat ik een ander toestel wilde, gisteren werd het abonnement teruggedraaid naar mijn oude abonnement, maar er stond bij dat ik pas in 2016 kan verlengen. Hier heb ik niet om gevraagd.
Ik wil graag upgraden naar een RED abonnement met juist toestel, kan dit in orde worden gemaakt?

Voor het terugsturen van het toestel moest ik aangetekende verzendkosten betalen, krijg ik dat terug?

Het bedrag wat voor het toestel geincasseerd is, heb ik terug laten boeken.
Is dit verder in orde zo?
Dus niet dat er straks een incasso mijn kant op komt voor een toestel wat op 10-09-'14 al ontvangen is.

Als enige opmerking heb ik dat de annuleringsafhandeling beter kan: sneller en een beter systeem waarin een annulering simpel ongedaan kan worden.

Voor de rest ben ik tevreden over Vodafone betreft nette klantenservice, winkelmedewerkers en een duidelijk overzichtelijke pagina.

Ik ben ogv drie jaar klant en dat wil ik graag blijven mits dit alles netjes is opgelost.

M.v.g.

7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Ik ben geen vodafone werknemer, maar zal je zo goed mogelijk proberen te antwoorden.

Normaal krijg je het bedrag gewoon terug gestort. De manier waarop u het heeft gedaan is niet de normale gang van zaken. Dus ik heb geen idee of dit goed gaat. Ok het zeker te weten moet u afdeling verkoop (1201) bellen.

Zover mij bekend zijn de retourkosten voor u. Dit omdat u op de aankoop terug komt.

Op het forum zal niemand jou upgrade in orde kunnen maken. Wat ik in u geval zou doen, is 1201 bellen. Afdeling verkoop vragen, het op een deal gooien dat ze voor u de verlenging in gang zetten en zij de retourkosten van het toestelen betalen.
Char1985
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

bedankt voor het antwoorden van mijn vragen.

Oh, met het in orde maken bedoelde ik of het kunnen plaatsen van een bestelling weer mogelijk kon worden gemaakt door Vodafone, niet de bestelling zelf. Ik had de vraag wat duidelijker moeten formuleren.

Ik ga de klantenservice even bellen. Hoop dat het alles goedkomt.

Update: zojuist gebeld met de klantenservice. Zeer netjes te woord gestaan en ik heb alle antwoorden op mijn vragen gekregen.

48 uur na terugzetten abonnement kan ik een nieuwe bestelling doen, de 8,05 verzendkosten worden gecrediteerd met een sms bevestiging en betreft de terugboeking door de bank hoef ik niks te doen en wordt het gewoon verrekend met de crediteringnota van Vodafona.

Ik vond het jammer van de vertraging, maar super dat het zo is opgelost! 😄

mvg,

Char1985
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Char1985

Het verwerken van een annulering neemt altijd wat tijd in beslag. Je oude abonnementsvorm moet dan worden teruggezet en tot die tijd zie je altijd nog je nieuwe contractduur. Over het algemeen duurt dat inderdaad 48 uur. Ik begrijp wel dat het inmiddels allemaal is opgelost en dat je nu opnieuw kunt bestellen? 😄
Char1985
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

ik zal kijken of het morgen morgen mogelijk is i.v.m. 48 uur wat er tussen zit, omdat het maandag pas was teruggedraaid.

Ik was vergeten te vermelden dat het totaal een vertraging was van 22 dagen: 20 dagen voor het terug laten draaien en 48 uur om mijn contractstatus te veranderen naar het oude (elk maand opzegbaar/ wijzigen).
2 dagen had me niet zoveel uitgemaakt.

Ik wacht nog even op de resistutie van € 8,05 om het vertrouwen en dan ga ik zeker een bestelling plaatsen. 🙂

Char1985
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

ik kan vandaag nog steeds niet mijn abonnement aanpassen/ upgraden.

Ik weet niet hoor, ik wilde juist bij Vodafone blijven, maar dit zet me wel aan het twijfelen.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Neem voor de zekerheid even contact op met onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen even met je meekijken en een update over de status doorgeven.
Char1985
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

ik heb net even gebeld (voordat jij/u het me aanraadde), volgens de medewerker is op de afdeling het contract teruggezet op de oude status, maar kan ik het pas maandag op mijn dashboard zien.

Ik had tevens gevraagd wanneer ik de aangetekende verzendkosten kreeg gecrediteerd, toen werd er gezegd dat het op mijn factuur in mindering werd gebracht. Hier was de vorige keer niks over gezegd. Het liefst had ik het bedrag gewoon teruggestort gekregen op mijn rekening, maar het is beter als niets.

Gelukkig heb ik het bedrag van het toestel door de bank laten terugstorten, want de medewerker vertelde me dat het eerst ook gecrediteerd zou worden op mijn factuur en dat er dan pas een verzoek zou worden gemaakt om het terug te laten storten op mijn rekening...
I don't know what to believe anymore, maar ik ben wel blij dat ik hiervoor zelf maatregelen heb genomen.

Ik vind het echt jammer dat ik er zoveel er achter aan heb moeten gaan, alleen omdat ik van toestel wilde wisselen. Hooguit een week tot 14 dagen was lang genoeg geweest.

Tot slot wacht ik het af tot maandag en hou ik zeker mijn factuur in de gaten of Vodafone zich aan zijn woord houdt betreft die creditering.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic