Beste Vodafone moderator(s),
kennelijk was mijn post te lang ofzo, want ik werd gewoon genegeerd, terwijl er bij anderen wel na een paar uurtjes gereageerd wordt. Ik zal het kort houden deze keer.
Ik heb drie vragen:
Ik had een bestelling geanuleerd, omdat ik een ander toestel wilde, gisteren werd het abonnement teruggedraaid naar mijn oude abonnement, maar er stond bij dat ik pas in 2016 kan verlengen. Hier heb ik niet om gevraagd.
Ik wil graag upgraden naar een RED abonnement met juist toestel, kan dit in orde worden gemaakt?
Voor het terugsturen van het toestel moest ik aangetekende verzendkosten betalen, krijg ik dat terug?
Het bedrag wat voor het toestel geincasseerd is, heb ik terug laten boeken.
Is dit verder in orde zo?
Dus niet dat er straks een incasso mijn kant op komt voor een toestel wat op 10-09-'14 al ontvangen is.
Als enige opmerking heb ik dat de annuleringsafhandeling beter kan: sneller en een beter systeem waarin een annulering simpel ongedaan kan worden.
Voor de rest ben ik tevreden over Vodafone betreft nette klantenservice, winkelmedewerkers en een duidelijk overzichtelijke pagina.
Ik ben ogv drie jaar klant en dat wil ik graag blijven mits dit alles netjes is opgelost.
M.v.g.