paulosnel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wijzigen tariefplan van "mobiel internet op je laptop" naar "prepaid-plus".

Voor mijn werk gebruiken wij telefoons om werkbonnen te verzenden op locaties. Onze monteurs hoeven niet te bellen, alleen maar data te verzenden via internet.

Op aanraden van een verkoper bij de belcompany heb ik prepaid kaarten gekocht. Deze kaarten blijken simkaarten voor "mobiel internet op je laptop" te zijn. Op zich prima, per keer dat de monteur op internet gaat wordt er een bepaald bedrag afgeschreven.

Echter heb ik later ook prepaid plus kaartjes gekocht, waar ik voor 1 euro per dag (blox) een x aantal mb heb (100 geloof ik).

Nu wil ik al mijn "mobiel internet op je laptop" kaartjes omzetten naar "prepaid plus"kaartjes. Online is dit niet mogelijk..

Kan dit via een omweg wel?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi paulosnel, het veranderen van een data-sim naar een bel-sim (wat hiermee in feite gebeurt) is inderdaad iets dat niet zomaar kan. Of deze optie er is, daarvoor zou ik de klantenservice even bellen. Als het niet kan of om grote aantallen simkaarten gaat, dan kun je eventueel altijd de simkaarten gewoon vervangen door nieuwe. Houdt er dan trouwens wel rekening mee dat bel-sims data verbruiken via een andere APN dan data sims.
Data-sims daarbij loopt het via office.vodafone.nl, bel-sims gebruiken live.vodafone.com.
Stelt niks voor om dat te wijzigen natuurlijk, maar het kan een hoop ergernis opleveren als je het toevallig niet weet 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic