vraagopforum

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wat doen met afgelopen abonnement en vertrek naar buitenland??

Hallo allemaal!

Mijn abonnement is 20mei afgelopen, maar loopt nu stil zwijgend door.(Vodafone scherp abonnement)
Ivm met vertrek naar buitenland voor een jaar zal ik graag de opties willen weten die ik heb om mijn abonnement stop te zetten maar wel mijn nummer te behouden. Is het dan bijv. Wel mogelijk om in noodgevallen wel mee te bellen? Ik weet dat het mogelijk is om een abonnement te bevriezen, maar dit is maximum voor 9 maanden?

Is het bijv. Niet mogelijk bij een afgelopen abonnement om dit voor een langere tijd te doen en dan zelf aan te geven wanneer ik weer terug ben in Nederland dat het abonnement weer aan mag of over te stappen op een ander moment?

Bedankt!!

Groeten




Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Je kunt je abonnement na contractperiode ook overzetten naar een € 0,- bundel. Je kunt dan alsnog gebruik maken van je simkaart. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via 1200 of 1201.

Bekijk in context

4 Reacties 4
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@vraagopforum

Je abbonoment overzetten naar een hybride.
https://www.vodafone.nl/hybride/?cmpid=00284c_|simHyb_hybride_h|vodafone_hybrid|vodafone%20hybride
Vervolgens je hybride stopzetten. zet er vervolgens een buiten bundeltegoed op.
Zo ben je het gehele jaar flexibel.
vraagopforum
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.

Maar dan ben ik nog elke maand minstens 6euro kwijt aan belminuten die ik niet ga gebruiken?

Wat bedoel je met stopzetten? Het is dus mogelijk als ik een hybride abonnement heb afgesloten en mijn nummer heb laten omzetten om de bundel te verlagen naar 0€ per maand? Hier vind ik niks over namelijk.
En hier zit geen maximale periode aan?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Je kunt je abonnement na contractperiode ook overzetten naar een € 0,- bundel. Je kunt dan alsnog gebruik maken van je simkaart. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via 1200 of 1201.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Je kan je nummer overzetten naar een van de vele prepaid aanbieders. Eens per half jaar een SMSje sturen is i.h.a. genoeg om je nummer in leven te houden.

Als je weer terug in Nederland bent zet je je nummer gewoon weer over naar Vodafone (of een concurrent, als die volgend jaar een betere deal heeft). Bijkomend voordeel is dat je volgend jaar vast een hele goede introductieaanbieding voor "nieuwe" klanten tegenkomt die meestal gunstiger is dan gewoon verlengen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic