@Netwerker Ik vind het heel lief dat je me de moeite neemt om me van goede raad te voorzien, maar helaas zijn we dat station al jaren geleden gepasseerd. En sindsdien zijn we er nog diverse malen doorheen gekomen en weet ik dus dat die benadering ook niet helpt. Je beeld van de situatie klopt niet helemaal. Ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en zit ook niet in een hoekje te bibberen als meneer in benevelde toestand weer eens een serie voicemails achterlaat, maar het is wel heel vervelend, niet in het minst voor mijn puberdochter die hem ook af en toe opeens aan de lijn heeft. Dat kan ook midden in de nacht zijn, of op mijn vaste lijn. Als het op zo'n moment erg ingewikkeld wordt, gaat hij volgens mij gewoon door naar de volgende op zijn lijstje. Bovendien vermoed ik dat hij zelf zulke vlagen de volgende dag weer vergeten is.
Hoe dan ook krijg je van mij dikke Kudos.
En
@Maartje Ik heb specifiek gevraagd om een reactie van een moderator (vertegenwoordiger van Vodafone) omdat mijn verhaal niet past binnen jullie strak gedefinieerde protocol. Op mijn belangrijkste vragen ga je helaas niet in:
* waarom heb ik geen zeggenschap over de toegankelijkheid van mijn eigen telefoonnummer?
* hoe lang moet je niet gereageerd hebben om wél binnen dat protocol te vallen?
In plaats daarvan verschuil je je achter wat jullie
níet hoeven of kunnen, en een paar quotes van welwillende mede-forumleden zonder mijn reactie daarop mee te nemen.
Je bericht voegt dus niets toe, behalve de onderliggende boodschap dat ik het zelf maar uit moet zoeken. En dat heb ik gedaan.
Ik heb vandaag een app gevonden die claimt anonieme en/of (mij) onbekende bellers te kunnen blokken, zowel voor telefoon als SMS. Mocht dat niet werken dan neem ik maar een ander nummer. Wat mij betreft mag dit draadje dicht.
Dank aan degenen die met me hebben meegedacht.
Dit