Hoi
Ruud Janssens Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een beetje een warrig verhaal, als ik heel eerlijk mag zijn.
Want als jij een nieuw abonnement afsluit dan krijg je gewoon weer de VodafoneZiggo combi korting. Ik weet niet wanneer je abonnement afloopt maar als dit binnen 4 maanden is en jij gewoon weer een nieuw abonnement afsluit dan krijg je nu al een nieuw toestel in huis, die je dan al kan gebruiken, en zodra je oude abonnement is afgelopen dan gaat je nieuwe in.
Al die tijd heb jij gewoon recht op VodafoneZiggo combi korting en ook daarna. Dus dit is wel een hele vreemde uitleg van de klantenservice. Zolang je maar voldoet aan de regels van deze combi korting, Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop (Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!)
Begrijp er niets van dat je deze info hebt gekregen van de
klantenservice van Vodafone. Of is er iets anders waardoor je deze korting niet meer zou kunnen krijgen? Voldoe je dan nog wel aan de voorwaarden?