angelino

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone stelletje .......

Hallo ik ben al ongeveer 12 jaar klant bij vodafone en heb nog nooit gebruik hoeben te maken van de garantie van een kapot toestel...
maar nu heb ik 3 maanden terug een mn abbonement verlengd en voor de iphone 4s gekozen.
die iphone kreeg 3 weken geleden last van een iphone kwaaltje (toestel denkt dat ie in een dock staat daardoor alleen waarschuwingstonen). nou ik t probleem gegoogled en dr waren meer mensen met dit iphone probleem echter kregen ze zonder enige moeite een nieuw toestel.  dus ik na de winkel daar werd mij verteld binnen 10 dagen is t gerepareerd of een nieuw toestel nou mooi zou je denken. ik na 10 dagen niks vernomen te hebben zelf kontakt opgenomen ja meneer heb geduld..... kreeg ik vandaag een smsje de offerte ligt klaar om in te zien wat??? ik heb natuurlijk schijt aan een of andere afspraak die vodafone heeft gemaakt met een of andere dynafix bedrijf terwijl dit een garantiegeval is apple maakt de toestellen namelijk niet met t docking probleem die toestellen eindigen in de vuilnisbak! echter willen ze bij dynafix natuurlijk ook wat verdienen en zo met vodafone overlegd om mij op proberen te lichten!!!
lekker is dat dus. dus dat word andere stappen ondernemen richting vodafane!
1 Reactie 1
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Kennelijk ook last van dubbel posten...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic