nynked

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone onderling

Hallo,
Ik heb vodafone onderling (nadat blyk is vervallen).
Hiermee kon ik voorheen altijd gratis bellen en smsen naar andere vodafone gebruikers.
Nu is mijn beltegoed op, terwijl ik niet naar 'niet-vodafone gebruikers' heb gebeld of gesmst. Ook kan het niet zo zijn dat m'n aantal smsjes of aantal belminuten op zijn.
Is vodafone onderling veranderd? Of is er iets anders aan de hand.
5 Reacties 5
Lynn95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, opeens is mijn beltegoed op en kan ik naar niemand meer smsen en ook niet meer bellen naar mijn vriend, die gewoon vodafone heeft en waarnaar ik altijd gratis kon bellen..
Ik ben nu dus praktisch gezien onbereikbaar, want ik heb geen geld om op te waarderen..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @nynked en @Lynn95 , er zijn geen problemen met Vodafone Onderling bekend. Ik raad jullie aan om dit te melden via onze klantenservice.
Lynn95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik ben er dus achter waar het aan ligt. Je moet eens in de drie maanden opwaarderen (WAAR STAAT DAT OP JULLIE SITE VODAFONE????), anders krijg je je gratis minuten en berichten niet. Vandaar dat iedereen nu met hetzelfde probleem zit, omdat we vanaf 1 december vodafone hebben..
nynked
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt! Daar ben ik ook achter gekomen. Je ontvangt dan je 1000 gratis belminuten en smsjes weer.
Maar omdat ik dit ook inderdaad niet wist ben ik m'n beltegoed kwijt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @nynked en @Lynn95 , fijn dat het nu duidelijk is. Het staat overigens wel duidelijk vermeld in het tarievenoverzicht. Onze tarievenoverzichten staan voor alle abonnementen en prepaid varianten op https://vodafone.nl/tarieven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic