Daantjuhhh92

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

verschil kosten aanschaf mobiel

Graag zou ik willen weten hoe het kan dat er ongeveer €100 verschil zit tussen het aanschaffen van een nieuwe mobiel met zakelijk abonnement en met consument/privé abonnement.

Nu wil ik graag de Samsung Galaxy s10 aanschaffen, maar nu zag ik dat de zakelijke prijs veel verschilt van de consumenten prijs. Als consumenten de telefoon aanschaffen bij hun abonnement zijn ze ongeveer €624 kwijt, maar als ik hem via jullie zakelijke shop wil aanschaffen, ben ik €714 kwijt.
Hoe kan het dat dit verschil zo groot is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In de portal heb ik geen inzage. Dit is iets van het bedrijf waar je werkt. Echter zijn de prijzen daar ook excl. btw.zover ik weet.  
Het kan zijn dat zij aparte afspraken hebben gemaakt. Maar ook deze kan ik helaas niet inzien. Hiervoor mag je naar degene die de portal beheert bij jullie@Daantjuhhh92 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Daantjuhhh92 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook gezien op de zakelijk pagina dat alle prijzen excl. BTW zijn? Waarschijnlijk zit daar je grote verschil in en hoeven we niet verder te zoeken 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het klopt inderdaad dat de prijzen bij zakelijk exclusief btw zijn @Daantjuhhh92
Daar zit dan ook het verschil in :). 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Daantjuhhh92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er staat bij mijn bestelling in mijn winkelmandje: alle bedragen zijn inclusief btw.

Dus daar lag het volgens mij niet aan 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien je zakelijk besteld hebt (dat kan ik vanuit hier niet controleren) zie je alles excl btw staan. Ik heb de prijzen van toestellen vergeleken op onze website. De prijzen komen overeen als je de BTW erbij optelt. Waar het bij jou dan mis gaat (aangezien je in het bestel proces zat), durf ik niet te zeggen. Het kan zijn dat je gebruik maakt van een actie. Maar ook daar zou geen verschil in mogen zitten @Daantjuhhh92 

Daantjuhhh92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik moet de mobiel bestellen via Managed services (portal Vodafone). Ik weet niet of daar dan nog verschil in zit?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Daantjuhhh92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja klopt inderdaad, maar toch vraag ik me nog steeds af hoe het kan dat het zoveel verschilt 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In de portal heb ik geen inzage. Dit is iets van het bedrijf waar je werkt. Echter zijn de prijzen daar ook excl. btw.zover ik weet.  
Het kan zijn dat zij aparte afspraken hebben gemaakt. Maar ook deze kan ik helaas niet inzien. Hiervoor mag je naar degene die de portal beheert bij jullie@Daantjuhhh92 

Daantjuhhh92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt! Ga ik doen

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Opgelost. Topic gesloten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic