kreeg drie weken geleden een brief van vodafine,dat ik mijn abonement kon verlengen,'op gebeld op14september,alles kwam goed volgens de dame an de telefoon,mujnabonnement kin verlengd worden met het zelfde contract.na 4 dagen geen berjcht,weer gebeld,zou worden terug gebeld is gebeurd,mevr alles is nu zoals afgesproken is.dunsdag24 -11_2014,kreeg ik de nieuw telefoon, geen bericht iver een abbknement,dus ik denk het is goed,telefoon ingeprogameerd,ik dacht kijk eens op vodafine,ik schrok eennorm ik had buiten de bundel 7,90gebruimt,weer op gebeld,bleek dat ze mijn abonnement verkeerd verlengd hebben,inplaats van 189 belmin,en 125sms,en 300mb,hadden ze me een abonnment gedaan359bel en sms,en geen mb.weer gebeld, weer een ander verhaaltje,en zo is het tot vandaag gegaan,nu kreeg ik te horen ondanks de telefoon alweer ce volgende dag de telefoon terug gestuurd heb,ik het abonnement niet kon veranderen,wel over 5 maanden ,of nu onder betaling van50euro.het is tich dat je binnen 14dagen alles terugstuurd het niet door gaat.ik hdb niks fout gedaan maar medewerkers van vodafine.ik heb gezegd dat zei maar moeten zorgen dat ik mijn oude abinnement terug krijg ,gr chirra