Pappalotti

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verlenging van een van mijn 4 abo's ren dezelfde korting als nieuwe klant...

Olla,
 
ik heb inmiddels 4 abo's bij vodafone lopen en wil een van deze 4, een sim only omzetten naar een nieuw contract met toestel. Let op ik ben klant meer dan 10 jaar.
Gebeld met klantenservice en deden me een aanbieding. Deze aanbieding is EXACT hetzelfde als die voor een nieuwe klant die via de site een nieuw abonnement afsluit. Gaat om een Smsung S advance vooralsnog voor de duur van 2 jaar met het lichtste abonnement. Dus die van 32,50 . Aanbieding die ik krijg is 12 maanden 25% korting. Dat is dus exact dezelfde aanbieding als bij een  nieuwe klant. terwijl ik meer dan 100 euro p/m aftik.
Vind ik wat karig , voorzichtig gezegd. (iets protesteren leverde 15 euro korting op voor toestel...)
Hetzelfde toestel kan ik bij de concurrent T mobile wel krijgen voor 25 euro per maand 2 jr lang em de eerste 6 mnd voor de helt 12 euro. Bijbetaling 29 euro. Bij vodafone ook bijbetaling van 29 euro.
verschil: 706-562=144 euro.
OK aanbieding kan bij ander natuurlijk net mooierzijn, maar het meeste wat me verwonderd dat ik als bestaande , goede klant, geen enkel voordeel krijg tov nieuwe klant. Terwijl ik wil blijven, hoef niet eens het onderste uit de kan.Was tevreden klant.
Ik neig ernaar om dat abo dus op te zeggen en de volgende die in mei afloopt ook niet te verlengen. in juni komt de derde los.
Ik vind dit dus niet commercieel en een goede klantenbinding... andere ervaringen?
2 Reacties 2
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Pappalottti,

Je zou eens kunnen proberen of je via de verkoopafdeling wel een beter aanbod kan krijgen.
Bel hiervoor even met 0800-0200056. Maandag t/m vrijdag 9:30 - 21:00 en zaterdag 9:30 - 17.30.

melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Of in de vodafone winkel zelf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic