Goedemiddag
Nu heb ik het aanbod van jullie gekregen om mijn abonoment te gaan verlengen!
Nu ben ik naar een filiaal van jullie geweest en kreeg ik de melding van de verkoper dat ik de klantenservice moest bellen na veel gezoek kreeg ik t horen hoeft niet meer te bellen (ik weet het al zei de verkoper) ik belde weinig en sms'de weinig en internette weinig dus het leek hem slim om een andere sort abonoment af t sluiten die goedkoper is dan het huidige abonoment!!!
Ik vertelde er wel bij dat ik niet van plan was om voor een telefoon te gaan betalen aangezien ik dit nog nooit heb gedaan en dus ook neit bij deze verlenging. Nu wil ik graag bij mijn iphone blijven aangezien ik dat een prima telefoon vind maar nu heb is mijn scherm naar de knoppen (dus verlening kwam goed uit) maar goed zoals ik al zei ik ga niet betalen en bij een iphone moest ik flink bij betalen wat ik niet van plan ben. Na veel wikken en wegen had hij mij toch enig zins overgehaald om voor de samsung galaxyIII te kiezen die zou ik dan gratis krijgen. Ik dacht oke kan proberen anders de telefoon maar verkopen... maar nu komt het Ik kon een abonoment nemen die goed koper is dan die ik nu heb. Omdat ik zie bovende stukje tekst weinig bel sms internet.
wou de verkoper mij dus een nieuw abonoment aan smeren van 47,5e die ik later kon terug zetten naar 42,5e en ik betaal nu 37,5 ben ik nu achterlijk of zijn de verkopers dat. Ik vind het een beetje beschamend dat een medewerker hier niet eerder is over begonnen over de prijzen,, nu ben ik dus aardig boos en ben ook kwaad weg gegaan want ik voelde me aardig genaaid op deze manier en denk er heel sterk over om een flinke klacht in te dienen tegen deze medewerker want het kan niet zo zijn dat ik eerst maar 37,5 betaal en alleen maar omdat deze medewerker een telefoon vil verkopen zodat ik duurder ga betalen want het is dus eerst betaal ik een jaar 10e meer en dan 5e meer hier klopt iets niet en wil graag een genoegdoeing van vodafone hebben.
met vriendelijke groet n.komen