Nvdzwaag

Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

vanaf wanneer kun je iPhone 14 pre orderen en verlengen?

ik wil graag de iPhone 14 die wordt 7 sept bekend gemaakt en wanneer kun je dan een pre order plaatsen en wanneer wordt hij gereleased?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Nvdzwaag 
Lees deze topic maar even 🙂

Bekijk in context

25 Reacties 25
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nvdzwaag 
Er is nog geen datum die Vodafone naar buiten brengt. Maar a.s. woensdag, 7 september 2022,  is de grote dag dat Apple z'n nieuwe producten gaat presenteren. Dit is live te volgen via Apple TV en via de website van Apple, maar dat zal je vast wel weten en dit begint om 19:00 uur. 

Volgende wat ik nu schrijf is meer mijn gedachten en terug kijken naar voorgaande jaren:

Woensdag 7 september de presentatie en dan zal zeer waarschijnlijk de start van de pre-order zijn op vrijdag 9 september. Ook het tijdstip is natuurlijk al een beetje bekent bij Apple: het bestellen kan in de online Apple Store vanaf 14:00 uur Nederlandse tijd. Ben je er die vrijdag op tijd bij, dan heb je de iPhone 14 (Pro) "zeer waarschijnlijk" een week later – op vrijdag 16 september in huis. Vanaf dit moment ligt de nieuwe iPhone-serie ook in de winkels. 

Let op bij Pre-Order:
Er zijn elk jaar weer teleurgestelde klanten omdat een toestel met die kleur en zoveel geheugen opeens op is en niet leverbaar. Uiteraard zorgt Vodafone voor voldoende voorraad maar ze zijn ook dit jaar weer afhankelijk van de levering van Apple. Krijg je hem een weekje later, wees dan niet teleurgesteld, wachten loont echt 😉

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Ik neem aan dat we over een paar dagen weer genoeg gezelligheid mogen verwachten in het grote iPhone 14 bestellen en leveren topic met veel bekenden die weer mogen verlengen. 😁

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Há daar zijn we weer! Vanavond met vrienden de presentatie bekijken en vrijdag zitten we weer klaar voor pre-orderen. Welk toestel ga jij dit jaar bestellen?

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Ik twijfel nog tussen de normale pro of de pro max, ik heb nu de normale maar een maatje groter is ook wel eens leuk. 

Nvdzwaag
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

ik neem de pro weet alleen de kleur nog niet

 

Nvdzwaag
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

je kunt toch ook bij Vodafone preorderen

 

Nvdzwaag
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

vanaf vrijdag 14.00 uur 9 september toch dan ook

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Nvdzwaag 
Lees deze topic maar even 🙂

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Net de iPhone 14 Pro Max in Deep Purple besteld bij Vodafone ter vervangen van mijn huidige iPhone 12 Pro. Ik kan er weer twee jaar tegenaan!

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes

Hier de iPhone 14 pro max in silver besteld ter vervanging van mijn iPhone 12 pro. Hele bestelproces heeft wel 3 kwartier geduurd, was volgens mij erg druk.

Nu maar hopen dat hij volgende week vrijdag binnen komt. 

fberens

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Van iPhone 12 Pro 256 naar 14 Pro 256 - Deep Purple: wachttijd 45 minuten aan de telefoon. Op de website was geen doorkomen aan.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Uiteindelijk bestelling geplaatst om 14:42 via de website met heel veel geduld 🙂 

 

Overigens al alles binnen qua ordernummer en bevestiging (ook SMS). Dus dat is fijn! Weet nog van de 12 pre-order dat dat niet helemaal soepel toen ging met veel bestellingen die in limbo kwamen.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes

Eindelijk om 15:27 erdoorheen gekomen en bevestiging ontvangen. 

Bestelling staat er maar status nog onbekend. Bij jullie ook?

 

Hopelijk een beetje snel binnen! 

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Ik heb wel besteld, maar het contract nog niet binnengekregen.

 

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Bij mij is de status inmiddels: ontvangen. Mail en sms is ook binnen. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Via chat rond 15.45 alles rond gemaakt. Eindelijk.  Via chat ging zeer makkelijk. Samantha dankjewel 🙏
Pro Max Paars 1Tb. 
En nu geduld….😂

Succes allen. 

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Arsance bij mij staat de status ook nog op onbekend.

@Remco_vBl Contract heb ik ook nog niet ontvangen, wel overeenkomst, weet niet of dat gelijk is aan elkaar. Mijn bestelling zie ik in ieder geval wel terug in de myvodafone app.

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Niek ik heb vanochtend de klantenservice gebeld en die hebben mij direct het contract gemailed. Intussen ook bericht gekregen "Sorry voor de vertraging".

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Remco_vBl ik inmiddels ook, contract hebben ze mij ook gemaild en ook bericht over vertraging ontvangen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic