Harrie5100

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

van prepaid naar sim only

Hallo,
Ik was zondag en maandag mij een beetje aan het orienteren om mijn prepaid om te zetten naar een sim only .
Daarom gebeld met Ziggo mijn provider. Werd vriendelijk geholpen Daar kwam een familie abonnementje uit 4g 2 personen voor 27,50 voor onbeperkt bellen en gezamelijk 3 gigabite.
Vanmorgen wilde ik daar nog een vraagje over stellen. Jammer maar helaas, Ziggo heeft geen mobiele abonnementen meer. Dus nu maar info bij vodafone. Wij zijn geen grootverbruikers en wij dachten eerst aan de red essentiel. Maar gezien de wijzigingen ingaande 17 juni lijkt mij het smart m pakket het voordeligste. Zeker gezien de 5 euro korting als ziggo klant en de dubbele data. Ik neem aan 3 gigabite per persoon.
Of heeft vodafone nog een ander advies. Een nieuw toestel komt niet in beeld. Onze toestellen zijn iets meer dan 1 jaar oud en geschikt voor 4g.
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Pedro5100,

Leuk dat je klant wilt worden bij ons.
En inderdaad, door de fusie met Ziggo zijn er nu leuke extra's waar je gebruik van kunt maken (mits je Ziggo en Vodafone hebt).

Zo te horen heb je al wat goede research gedaan!
Wanneer je kiest voor een Smart M abonnement krijg je inderdaad 3GB data (door de verdubbeling) en €5,- korting per maand op het abonnement. Als je niet heel veel belt, en dus genoeg hebt aan 150 belminuten en die 3GB data, raad ik inderdaad aan om voor het Smart M abonnement te gaan. Ook vanwege de wijziging in juni.
Dit abonnement zal voor jullie zeker het best en voordeligst zijn 🙂

Harrie5100
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo Sietske,

Ondertussen is dit abonnement door mij afgesloten. Wat mij nog wel verbaasd is dat Vodafone, zelfs niet in het contract, aangeeft dat er een 5 euro korting geldt voor Ziggoklanten die daarvoor, zoals ik, in aanmerking komen.
Ik snap dat daar redenen voor zijn maar als klant zelf vind ik eigenlijk dat ik dit op papier ergens moet kunnen terugvinden. Ik ga er maar van uit dat het goedkomt bij de eerste afrekening.


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Pedro5100,

Ik snap dat je dat het liefst op je contract hebt staan.
Waarom dit er niet op vermeld wordt, durf ik je niet te zeggen. Wellicht omdat je deze korting alleen ontvangt wanneer je ook een abonnement bij Ziggo hebt. Mocht je je abonnement bij Ziggo stopzetten, dan geldt de korting ook niet meer.
Op jouw eerste rekening zul je zeker zien dat de korting in de factuur is opgenomen 🙂

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic