wim1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

trage verwerking

ik heb 3 dagen geleden mijn abonnement verlengt en de status staat nu nog steeds op orderverwerking , precies hetzelfde als toen ik bestelde . ik zag ergens 24 uurs levering staan , dat is zeker niet van toepassing als je al lang klant bent . ik belde ook met een medewerker waarom ik geen bevestigingsmail kreeg , zou hij doen , moet hem nu nog binnenkrijgen . de medewerker vertelde ook dat mijn toestel maandag binnen zou zijn . word toch moeilijk als als de order nu nog steeds op verwerken staat . jammer van al die loze beloftes
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Wim,

24 uurs levering is alleen indien het toestel op voorraad is, anders kan het tot 10 werkdagen duren voor je je toestel in huis hebt. Is je bevestigingsmail wellicht in je ongewenste mail terecht gekomen? Als hij 2 keer verstuurd is zou je verwachten dat hij de 2e keer sowieso aan zal komen.
vanbroek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bizar he alles staat op voorraad en dus levering binnen 24 uur. Maar als het erop aankomt hoor je niets. Bij navraag bleek de samsumg galaxy s3 niet op voorraad en geen enkele indicatie mbt de levertijd. Jammer als je al jaren abonnee bent er wordt ook geen enkel alternatief dan afwachten gegeven......laatste verlenging ben ik bang!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @vanbroek,

Ik kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt. Het is soms erg lastig om een indicatie te geven. We zijn hierbij namelijk afhankelijk van leveringen van de fabrikant. Deze zijn niet altijd voorspelbaar, we kunnen soms ook niets anders doen dan afwachten. Ik hoop dat je je telefoon alsnog snel mag ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic