mariel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing

Ik kan niet mobiel internetten met wifi..amersfoort..??
3 Reacties 3
marjooleeinx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds gisteravond geen 3G internet meer. Er staat in kleine letters gprs ipv. het "gebruikelijke" GPRS. Ik heb een blackberry, en heb een blox voor internet.
Ik dacht misschien is mijn blox vervallen - heb ik niet genoeg beltegoed erop staan bijv - en ik sms'te opnieuw:
blackberry aan, naar 4000. Zo zet je de blox aan. Ik kreeg vrijwel meteen een sms terug, met daarin dat deze opgevraagde blox al aan stond - geactiveerd was..
 
Erg raar! Ik heb dus nog steeds geen internet op mijn telefoon, terwijl het netwerk het wel gewoon doet..
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mariel, internet via wifi loopt niet via Vodafone. Daar kan ik je moeilijk bij helpen. Kloppen je wif-instellingen enzo nog?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
marjooleeinx schreef:
Ik heb sinds gisteravond geen 3G internet meer. Er staat in kleine letters gprs ipv. het "gebruikelijke" GPRS. I

Erg raar! Ik heb dus nog steeds geen internet op mijn telefoon, terwijl het netwerk het wel gewoon doet..
Hoi Marjolein, welkom op het forum. heb je al eens naar dit topic gekeken? Controleer ook de instellingen van je toestel even en haal de batterij er eens kort uit (zonder eerst je toestel uit te zetten)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic