mikey901

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing

Beste vodafone,

Ik kan al enkele dagen niet gebeld worden, af en toe pak hij het wel op maar 9 van de 10 keer krijg ik een bericht van vm.
Ook met wifi heb ik dat probleem. Wanneer word het opgelost.

Groet,

Michael
5 Reacties 5
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi mikey901, welkom op het forum! Kun je mij aangeven op welke locatie je dit merkt? Kun je wel zelf bellen, sms'en en internetten?

Wat bedoel je met 'Ook met wifi heb ik dat probleem'? Jouw wifi-netwerk en het Vodafone netwerk staan compleet los van elkaar namelijk.
mikey901
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik heb het probleem op postcode 2405hr. Soms als ik zelf bel dan krijg ik netwerk bezet. Maar met mijn wifi was een ander probleem. Maar er is tegen mij gezegd dat het aan me sim of telefoon ligt maar sinds die storing bij vodafone ( bekijk social media ) heb ik er last van. Het is heel vervelend dat vaak mensen mij niet kunnen bereiken.

Ik vind het makkelijk gezegd dat het aan de telefoon of sim ligt want anders had ik ook problemen moeten hebben met mijn internet en dat heb ik niet.

Met vriendelijke groet,
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Wat heb je allemaal getest om het probleem te achterhalen? Wie heeft gezegd dat het aan je toestel ligt? Heb je het toestel al eens ter reparatie aangeboden?
frederikss

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EDIT* We tolereren geen scheldwoorden op het Forum. We gaan ervan uit dat iedereen elkaar met respect behandeld, dat doen wij zelf namelijk ook.

Ik hoop dat je op een normale manier op mijn vraag kunt antwoorden.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Verplaatst naar verzameltopic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic