anja68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds vanmorgen kan ik al niet bellen, gebeld worden, of internetten. Wat is het probleem en waarom is het nog niet opgelost!!!!!!!!!!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @anja68,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk. Kijk eens de stappen in dit topic. Wellicht dat hiermee al de oorzaak gevonden kan worden. Mocht het daarmee niet werken noteer dan de uitkomst van de test die zijn gedaan in dit topic. Vermeld ook de postcode waar je deze problemen ondervindt. Dan kunnen we hopelijk samen achter de oorzaak komen en hiermee het probleem oplossen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @anja68,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk. Kijk eens de stappen in dit topic. Wellicht dat hiermee al de oorzaak gevonden kan worden. Mocht het daarmee niet werken noteer dan de uitkomst van de test die zijn gedaan in dit topic. Vermeld ook de postcode waar je deze problemen ondervindt. Dan kunnen we hopelijk samen achter de oorzaak komen en hiermee het probleem oplossen.
elmar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds een aantal uur kan ik niet meer bellen of internetten. ( alleen via dit wifi netwerk) Klantenservice is gesloten en kan my vodafone pasword niet resettten omdat die functionaliteit nu niet beschikbaar is op jullie niet mobile friendly website. Ik zit in het buitenland zonder telefoon en zonder dat ik vodafone kan bereiken. Lekker geregeld !!!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @elmar,

Welkom op het Forum! Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer je niet kunt bellen en/of internetten. Heb je de stappen in dit topic al doorgelopen? Kun je de resultaten ervan met ons delen? Vermeld in ieder geval ook de locatie waar je dit probleem hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic