marielleharold

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

status contractovername

Vodafone maakt veel reclame vor Red Together. Op 9 juli ben ik dan ook overgegaan op Red Together met de familie en er moest 1 contractsovername plaatsvinden van huidige Vodafone klant (familielid) naar mij.
Op 9 juli 2018 heb ik een contractsovername opgestart welke bij Vodafone geregistreerd staat onder 180709-001133. Je krijgt op 9 juli een antwoord : "Bedankt voor uw aanvraag, we gaan ons best doen om uw contract binnen 5 werkdagen om te zetten."

Vandaag is het 27-07, overname heeft nog niet plaatsgevonden en Vodafone kan me niet vertellen (gisteren gebeld naar 0800-0200976) wanneer dit wel gaat gebeuren. Dat kan toch niet waar zijn. Voelt als mijn schoenen naar de schoenmaker brengen en die geeft dan aan "dat ze wel een x gemaakt worden maar wanneer weet hij ook niet".

?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi marielleharold
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy reden kunnen andere klanten natuurlijk niet mee kijken wat er aan de hand is. Daarom adviseer ik je om via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen met je vraag erin. Deze kunnen je op een goede manier helpen en de tijd er voor nemen om te onderzoeken wat er aan de hand is.

Uiteraard mag het allemaal wel wat sneller, maar het kan natuurlijk zijn dat veel mensen willen overstappen en dat het daarom iets langer duurt. Is zo mijn gedachten hoor, dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn. Maar stuur even een berichtje daarheen en je hebt zeker antwoord.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi marielleharold
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en uit privacy reden kunnen andere klanten natuurlijk niet mee kijken wat er aan de hand is. Daarom adviseer ik je om via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen met je vraag erin. Deze kunnen je op een goede manier helpen en de tijd er voor nemen om te onderzoeken wat er aan de hand is.

Uiteraard mag het allemaal wel wat sneller, maar het kan natuurlijk zijn dat veel mensen willen overstappen en dat het daarom iets langer duurt. Is zo mijn gedachten hoor, dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn. Maar stuur even een berichtje daarheen en je hebt zeker antwoord.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's marielleharold ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic