Beste vodafone,
Op de rekening zie ik altijd een mooi overzicht staan van de gebelde nummers, sms' jes en sinds kort ook het dataverkeer.
Ik heb een smart abonnement, waarbij ik een bepaald tegoed in euro's krijg per maand. SMS is onbeperkt en Dataverkeer staat vermeld als aantal MB's tegoed. Mijn conclusie: het bedrag in euro's is voor mijn belminuten.
Op de rekening zie ik mijn gesprekken staan, inclusief de datum, het bereikte telefoonnummer en de duur van het gesprek.
Vervolgens staat achter elke regel een bedrag van 0,00 euro en een 'T' omdat het 'binnen het tegoed' valt.
Graag zou ik per gesprek het bedrag willen zien dat in rekening wordt gebracht. Daarna kan met een 'T' worden aangegeven dat dit binnen de bundel valt en dat het dus niet extra in rekening wordt gebracht.
De bedragen moeten bij jullie bekend zijn, lijkt me.
Wat ik eigenlijk mis is de link tussen mijn 'abonnement in belminuten' en het geldelijke tegoed dat ik van jullie krijg. Wellicht kun je ook onder de streep aangeven hoeveel belminuten ik heb verbruikt.
Ik hoor graag jullie reactie en ben benieuwd of er meer mensen behoefte aan hebben.