eminente

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sorry marc,staat nergens dat het niet mag.

Heb mijn abbo een maand geleden verlend.
Is eerste keer niet bezorgd,tel contact gehad en zou direct opnieuw worden bezorgd.
1week later een sms,met word bezorgd..niks dus.
Weer week later een mail met word direct bezorgd.
Heb toen gemaild,en krijg bevestigings mail terug...nog geen nieuwe tel...
Vandaag weer een mail met bevestiging en ordernummer etc...
Nog geen nieuwe tel een maand later....en abo is al verlengd.....
Dus marc heb jij een oplossing? Ipv topic tesluiten?
4 Reacties 4
eminente
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb mijn abbo een maand geleden verlend.
Is eerste keer niet bezorgd,tel contact gehad en zou direct opnieuw worden bezorgd.
1week later een sms,met word bezorgd..niks dus.
Weer week later een mail met word direct bezorgd.
Heb toen gemaild,en krijg bevestigings mail terug...nog geen nieuwe tel...
Vandaag weer een mail met bevestiging en ordernummer etc...
Nog geen nieuwe tel een maand later....en abo is al verlengd.....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi eminente, welkom op het forum! Ik raad je aan om eerst de huisregels van het forum te lezen. Ik heb dit topic met het oog op de regels en huisregels nu gesloten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wat Marc- probeert te vertellen is dat via het forum geen oplossing kan worden aangeboden (het forum maakt geen gebruik van interne gegevens van de klant bijv). Op het forum worden alleen Tips & Tricks verleend.

Tevens staat het bericht nu in het board abonnementen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey eminente

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jouw hier verder helpen. Echter vanuit het forum kunnen wij jouw niet helpen omdat op het forum geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld en tevens het forum bedoeld is voor tips and tricks door forumleden.
Via deze link vind je meer informatie: https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic